زوجي ينيكني في طيزي ومعي امي

هاي حبابي القصه دي علي لسان واحده صاحبتي وبتحكيلي 
هي سنها 30 سنه متجوزه بقالها خمس سنين وعندها ولد وبنت هي بيضه اوي وشعرها اصفر وعينيها خضرا ومليانه شويه حوالي 80 كيلو وطولها 165 سم بزازها متوسطين بس هانشها كبير يعني تخينه من تحت وجوزها طويل وعريض ولون بشرته قمحي وبتاعه كبير طويل وتخين وهاريها نيك بكل الاوضاع في بقها وبين بزازها وتحت باطها وطبعا في كسها وطيزها الكبيره الطريه  وهي خرمها ضيق كل مره يدخلها في طيزها تصوت وتتوجع وسالتها مدام بيتعبك ويوجعك ليه بترضي يدخله في طيزك قالتلي انا بحبه بحب ابسطه المهم هي امها سنها 58 سنه اتجوزت ومخلفتش غيرها سكس مصري وهي كمان بيضه اوي وتخينه بزازها كبار وليها كرش ووراكها قشطه ومليانين ابوها جاله ماموره عمل هيغيب فيها شهر هو سنه 60 سنه ومش بينيك بفاله اكتر من خمس سنين صحته علي قده بس امها هتموت علي زوبر بس الظروف والمجتمع مخلياها تقضيها لعب في كسها وبزازها وراحت طلبت بنتها في التليفون وقالتلها تيجي تقعد عندها الشهر الي ابوها مسافر فيه وراحت هي وجوزها وولاده عند بيت امها والبيت كبير كانت امها بتنام في اوده وهي وجوزها في اوده وولادها في اوده وطبعا جوزها عاوز ينيكها عادي واول ما حط زوبره في طيزها بقت تصوت وتتوجع امها سمعت الصوت وقامت تتسحب علي الاوده بتاعه بنتها وزقت الباب بالراحه وشافت بنتها عامله وضعيه الكلبه وجوزها نازل نيك في طيزها وماسك ببزها بيفعص فيهم الام هاجت اووووووووووي وشلحت الجلابيه وتاخرت الكلوت علي جنب وابتدت تدعك في كسها وتدخل صوابعها وتزوم اههههههههههه اوووووووووووو اوووووووووووووووف اححححححححححح البنت سمعت اهات امها وقالت لجوزها في صوت لما اقوم اشوف وامها مش داريه وقامت فتحت الباب لقت امها هاريه كسها دعك وبزازها طلعين من هدومها صعبت عليها امها وراحت حضناها وامها قالتلها معلش يا بنتي اسفه مقدترتش امسك نفسي من صوتك جوزها شاف المنظر راح مداري زوبره قالتله معلش يا حبيبي  قصص سكس دي امي وصعبانه عليا تعالي نريحها وشدت امها من ايديها والوليه ما صدقت راحت واخده زوبر جوز بنتها في بقها تمص وترضع وتزوم ااااااامممممممممممم امممممممممممممم اممممممممممم وبنتها راحت تقفش في بزازها وتلولو في الحلمات والراحل لقي حماته بتمص احلا من مراته بس قلها ما ينعنيش الكلام ده انا عاوز طيزها راحت حماته لفت له طيزها وقالتله بس بالراحه ومتدخلوش كله يدوب الطزبوش وهو ما صدق تف في طيزها وابتدا يبوس الخرم ويلحسه ويزوق لسانه وبعدين راح حاطط زوبره وهي تصوت وتقوله اهههههههههههه طيييييييييييييييززززززززززززي طييييييييييييييييييزي حرام عليييييييييييييككككككككككك كفااااااااايييييييييييه رااااااااسسسسسسسسسسسسه اوووووووووق اححححححححححح وهو يقلها اههههههههههه طيزززززززززززك احلا من طيز بنتك وعامل يدخ ويخرج زوبره في طيزها وهي خلاص علي اخرها وتترجاه ينزل لبنه ويرحم طيزها وراح شادد مراته من شعرها ومقربه لكس حماته علشان تلحسه وتخليها تجيب لبنها علشان لما هتجيب هتقمط بطيزها علي زوبره وفضلو كده لحد ما نزل لبنه في طيزها وبنتها بقت تلحس اللبن من طيزها وابتدت العلاقه بيتها هما الت

ينيك خالته وينيك خطيبته مره واحدة

أنا اسمي فادية، وأبلغ من العمر 21 عاماً. في إحدى الليالي أتى ألينا ابن أختي علي يطلب مني أن أساعده في العثور على مكان لكي يقابل فيه حبيبته مريم. فأخبرته أنه لا يوجد مكان آمن سوى الغرفة الموجودة لدينا على سطح منزلنا. وبالطبع أمي تنام بعد تناول العشاء مباشرة، فوافق علي على الفور. وفي الليلة التالية حضر إلى منزلنا في الساعة العاشرة، ومعه حبيبته مريم، ثم صعده إلى الغرفة التي فوق السطح، وأنا جلست في الأسفل أرقب المنزل حتى لا يحضر أحد على فجأة. بعد ساعة أنتهوا مما كانوا يفعلونه ونزلوا. وفي اللية التي بعدها حصل نفس الشئ حيث حضر ابن اختي ومعه حبيبته عنبر، وصعدوا إلى الغرفة، وأنا جلست على السلم، وبعد حوالي العشر دقائق نزل علي مرة أخرى، وطلب مني إحضار كريم أو زيت أو أي شئ مماثل. قلت له: “ليه.” قالي لي: “عايزه ضروري يا خالتي.” قلت له: “ما فيش غير زيت الطعام اللي في المطبخ.” جرى إلى المطبخ، وأخذ منه، ثم صعد مسرعاً إلى الغرفة. أنا ظللت أفكر في السبب وراء غربته في الزيت، وصعدت ببطء وخفة أريد أن أعرف السبب. وعندما وصلت سمعت أصوات تأوهات وألم، ففزعت وأرتجف قلبي، وخفت، ثم نظرت خلسة من فتحة الباب لأرى علي ومريم عاريان من ملابسهما. ومريم في وضع السجود، وفهد من ورائها ينيكها في طيزها. كان يدخل قضيبه ببطء ويخرجه، وأنا وجهي أحمر، وأرتفعت حرارتي، وخشيت مما أرى.

سكس فلبيني سكس مخفي سكس سحاق سكس اغتصاب سكس ايراني سكس افلام

نزلت وأنا مرتبكة، وأرتجف فهذه أول مرة في حياتي أرى النيك على حقيقته. وقد كنت أسمع عنه فقط. المهم نزلا بعد حوالي الساعة، وهم مطمأنان وكأن لا شئ قد حدث. وأنا ظللت صامتة، ولم أسألهما عن أي شئ. استمر هذا الموضوع لمدة حوالي شهر، وأنا أراقبهما حتى جاء إلي علي في يوم وأخبرني أن مريم سافرت، وأنه يريد مني أن أسدي له خدمه بأن أعرفه بإي فتاة أخرى. أجبته بأني بالتأكيد سأعثر له على واحدة. وبعد أربعة أيام، جاء علي في آخر الليل في الساعة الثانية عشر تقريباً، وأنا كنت على وشك الذهاب إلى الفراش. فتحت له الباب، ودخل. قلت له: ” في ايه مالك يا علي؟” نظر إلي وقال لي: “معلش أنا أسف إني أزعجتك في ساعة متأخرة زي دي، وإنتي شاكلك كنتي نايمة.” قلت له: “لا عادي.” قال لي: “فيه موضوع عايز أكلمك فيه.” قلت له: “هنا في الصالة ما ينفعش لحسن أمي تصح وتشوفنا. تعالى في الأوضة.” فدخلنا، وكنت أنا أسير أمامه. المهم جلسنا على السرير، فقال لي علي: “ياه يا خالتي أول مرة الأحظ أنك قمر كدا في اللبس دا.” فابتسمت وقلت له: “عاجبك اللبس.” تلعثم في الكلام ولم يرد، وسكت قليلاً ثم قال: “اه يا خالتي لو ألاقي واحدة تشبهك هأكون خدامك العمر كله.” قلت له:

سكس سعودي سكس تركي افلام جنسية سكس مصري سكس اسباني سكس جديد افلام جنس

“في بنات أحلى مني كتير.” قال لي: “لا أبداً ما فيش.” ابتسمت وقلت له: “وايه اللي عاجبك في؟” قال لي: “طيزك المليانة اخخخخخ لو كنتيش خالتي.” قلت له: “كنت هتعمل ايه؟” قال لي: “اه مش عارف بس انتي ادهشتيني بالجمال ده والجسم المغري.” وبدأ يقول لي كلام مديح في جسمي وعيناي البنيتين. قلت له: “ايه يا علي مالك في ايه في دماغك؟” قال لي: “اقوللك يا خالتي وما تزعليش.” قلت له: “قول ومش هازعل.” قال لي: “أنا حاسس إني نفسي ألمس طيزك.” ضحكت فقال:”أرجوكي يا خالتي.” قلت له:”تعالا المسها.” فلمس نهداي وقال لي: “أنا يا خالتي أنا أنا.” قلت له: “قول.” قال لي: “خايف.” قلت له: “ما تخفش أنا عارفة أنك ما بتخفش. قال لي: “ما دام كدا أنا عايز أشوفك عريانة.” قلت له: “ليه عيب دا أنا خالتك.” فقال لي: “معلش” وظل يتوسل لي لكي أنزع ملابسي. فسألته لماذا يريد أن يراني عارية. فقال لي أن ظروفه صعبة وإلا سيمرض.

وافقت على طلبه وكشفت عن مؤخرتي، فقال لي: “آآآه يا خالتي أنا طيزك تجنن آآآآخ يا خالتي.” قت له: “ما تنساش إن أنا خالتك يا علي.” فقال لي: “أنا ابن اختك وبحبك.” فقلت له: “ايه يا علي الكلام ده.” قال لي: “حاسس فيكي برغبة مش عادية.” فقلت له: ” رغبة ايه.” قال لي: “عايز انيك طيزك يا خالتي.” انصدمت واندهشت من كلماته ونظراته لي، فحضنني من الخلف، وشعرت بقضيبه كالحجر في مؤخرتي. أرتفعت حرارة جسمي وتسارعت أنفاسي، ولم استطع أن أتحدث. أنهارت أعصابي. وقلت له: “لا يا علي كفاية عيب كده.” قال لي: “ارجوكي.” وورماني على السرير، وبدأ يلحس في مؤخرتي بلسانه الساخن، ويمر بيديه عليها. وأنا أصبحت أشعر بقل جسدي، ولم أعد استطيع التحرك أو الكلام. وهو مايزال يلحس، وبدأ يوسع في فتحة مؤخرتي بأصابعه ويدخل مقدمة قضيبه ببطء، وأنا من الألم أغلقت عيوني، وبدأت أصرخ بصوت عالي فوضع يديه على فمي،وأستمر يدخل قضيبه وينيكني حتى أصبحت أشعر بقضيبه ينساب في داخل فتحة مؤخرتي. شعرت بالإثارة والشهوة الجنونية تجتاج حسمي، وعلي ينيكني بسرعة حتى سارت مؤخرتي تتراقص، ونهداي يهتزان حتى ارتعشت وشعرت بشئ دافئ يبنساب في جسدي. تنهدت بقوة، وهو أخرج قضيبه من فتحة مؤخرتي فشعرت بالهواء الدبارد يدخل في. أرتمى علي بجانبي، ونمنا سوياً حتى الصباح.

 

اخدعها وانيكها

ليلي فتاة تبلغ من العمر 27 عزباء لديها حلم كباقي الفتيات (الزواج ) .
عصام شاب يبلغ من العمر 35 اعزب نصاب يدخل للسجن كثيرآ . تقدم كثيرآ لخطبة ليلى لكن اهل ليلى يرفضوه رفضآ قاطعآ بسبب سلوكياته .

ليلى : هو ليه مش عايزني أتجوز عصام .
أبوليلى : عشان الواد نصاب وسمعته وحشة.
ليلى : طب هو وعدني انه هيتغير ويشتغل ويبدا حياه جديدة .
ابو ليلى : يابنتي ده واد كذاب ونصاب ، فاكرة لم جا وطلبك اول مره وقال انه شغال في مكتب الطيران وفي الأخر طلع بيكذب علينا .
ليلى : يابابا ده كان زمان ودلوقتي عقل واتغير أرجوك أديله فرصة أخيرة .
أبو ليلى : انا أبقى مجنون لو وافقت ، يابنتي اصبري بكرا يجيلك لي أحسن منه .
ليلى : هاصبر لحد مابقى عانس وماحدش يبصلي ارحموني انا مخنوقة.

ليلى بتتصل لعصام .
ليلى : ابويا مش موافق أننا نتجوز .
عصام : أهدي ياحبيبتي ماتتوتريش , قولتلك خلينا نتجوز عرفي وانتي تقوليلي مش عايزه أزعل أهلي , اهو أبوكي قافل باب سعادتك ومش عايز يشوفك سعيدة .
ليلى : لا أبويا بس خايف عليا .
عصام : خايف عليكي مني ، خلاص هبعد عنك وتتجوزي وتلاقي احسن مني .
ليلى : أستنى شويه هو مش خايف عليا منك بس هو ترجع تدخل السجن تاني .
عصام : لاياحبيبتي أطمني ، انا أتغيرت عشانك , وهعمل شغل لوحدي و اشتريلك شقة ليكي ونتجوز، كفايه عذاب السنين لي راحت واحنا نتقابل من شقه لشقة ومن دكتور لدكتور عشان تسقطي لي فبطنك .
ليلى : ماتفكرنيش , كله بسببك , انت أضحكت عليا , وانا كنت مصدقاك .
عصام : حبيبتي بجد انا اتغيرت , ايه رأيك نتجوز في السر , وبعدها لما نجيب عيال أبوكي هيغير رأيه فيا , ماتيجي نهرب .
ليلى : طب جرب اخر مره مع ابويا , لو منجحتش التجربه أنا هاجي معاك ونتجوز .
عصام : لا ياحبيبتي مش عايز ابوكي يزلني ويشخط بيا , بصي لو موافقة بعد ساعه اجي واخدك من تحت بيتكم ولو مش موافقة نسيب بعض قولتي ايه .

سكس كرتون فري سكس موقع سكس عربي سكس xxx porn sex سكس كويتي سكس افلام
ليلى : ليه مستعجل كده , اصبر يمكن ابويا يغير رأيه .
عصام : مستحيل , انا عايز اسمع موافقتك انك تهربي معايا او انهي القصة وقفلي السكه .
ليلى : موافقة هجز نفسي بس هدومي واغراضي هسيبهم عشان ماحدش يحس عليا ويعرفوا اني هاهرب معاك .
عصام : اوكي ياحبيبتي ساعه وهاجي أخدك .
ليلى : اوك هنشوف اخرتها ايه .

بعد مرور ساعة
عصام يأخذ ليلى لشقته لي مستأجرها .

عصام : نورتي شقتك ياعروسة .
ليلى : مالها الشقة مقلوبة كده ليه .
عصام : وحداني وعايش لوحدي ومن كتر شغلي ماعنديش وقت أرتب الشقة , حبيبتي لمسة من ايدكي الحلوة بتبقى فله انا هجيب شوية حاجات وارجعلك ياقمر تكوني ذوقتي الشقة وذوقتي نفسك .

قصص سكس سكس مصري سكس عراقي افلام جنس سيكس عربي سكس اختصاب
ليلى : اوك ياحبيبي .

ليلى ترتب الشقة وتلاقي حاجات حريمي و أزايز خمرة وأفلام سكس , وتقول انا لي عملته بنفسي ده بجد انا مجنونه , بس خايفة لو ماوفقتش اجي معاه هيفضح علاقتنا وممكن انذبح , احسن حاجه اسايره ويمكن لما نخلف يتغير وربنا يهديه .

بعد ساعة عصام بيرجع للشقة

عصام : ايه الجمال ده والنظافة دي , بجد تسلم ايدك .
ليلى : الملابس الحريمي والخمرة وافلام السكس بيعملو ايه عندك ياعصام ؟
عصام : حبيبتي ليه بتبدي حياتنا السعيدة بنكد , وبعدين دول حاجات صاحبي عماد ومراته نجلاء, كانو قاعدين عندي الشهر لي فات لحد ماجهزت شقتهم ولو مش مصدقه ممكن تسأليهم .
ليلى : اعمل ايه مجبورة اصدقك .
عصام : جبتلك البيبي دول ده عايز اشوفه عليكي ياحبيبتي .
ليلى : مش دلوقتي ياحبيبي عايزة ادخل استحمى الأول .
عصام : اوك نستحمى مع بعض وبعدها قيسيه براحتك .

يدخل عصام وليلي الحمام , ويبص عليها وهي بتجهز الحمام ولابسه تيشرت ابيض وحلمات بزازها الكبيرة ظاهرة تحت التيشرت , ويقرب ويمسك حلماتها وهي بقت زي المجنونه قلعت التيشرت وسحبت راس عصام لبزازها وبدت تحس بمتعة لذيذة , وبعدها قلعت الفيزون وسحبت يد عصام يلعب بكسها ويمص حلمات بزازها الواقفه , وبعدها عصام بيرفع راسه ويمص شفايفها وهي تقلعه البنطلون وتمسك زبه وتلعب بيه , وراح مسك راسها ونزلها ترضع زبه وهو بيقلع التيشرت , وبعدها رفعها وقاعدها على حجره ودخل زبه وحضنها ونزل بيها نيك وتفقيش ببزازها وهي بقمة الهيجان , وقام زنقها بزاوية الحمام دخل زبه بطيزها المربرب وتعورت وبدت تصيح عليه وتقوله : بلاش تدخله بطيزي بيعور .
قالها : ماتخفيش ياحبيبتي لما تتعودي .
بعدها جاب شوية زيت ودهن داير خرمها ودهن زبه ودخله بطيزها .
وهي تقوله : بالراحة شوية شوية بيعور .
ورجع يدخله شويه شويه وحط ايده على كسها وفضل يفرك وينيك لحد ماعبى رجليها لبن .
وهي طيزها معوره فتحت رجليها وحطت بكسها على فخده وفضلت تفرك لحد مانزلت شهوتها على رجليه , وبعدها استحموا وخرجوا من الحمام .
وهي بتلبس البيبي دول طلبت من عصام يشتريلها هدوم جديدة .
عصام : اوك ياحبيبتي وكمان عشان بكرا عماد ومراته نجلاء جايين يباركولنا .
ليلي : اوك ياحبيبي انا عايزة اكل ونام عشان تعبت .
عصام : هجهز العشا وانتي استريحي باين عليكي تعبانة .

بعدها تعشوا ونامو .

 

انام فوقها وانيكها جارتي الشرموطة

انا اسمى اللورد 19 سنة طولى 180 ووزنى 75 جسم رياضى احب الجنس جدا ودى كانت اول تجربة لية مع ام صحبى وصديق عمرى احمد وامة كان اسمها رانيا اوصفلكم امة هيا طول 170 تقريبا ووزن 78 تقريبا جسمها ملفوف وكانت جميلة جدا كل الشباب كانو بيتمنوها ولو فى الخيال وكانو بيقولو فى سرهم يا بخت احمد بامة شيديدة بلبلدى فى يوم كنت متفق مع احمد على خروجة وروحت على بيتهم لقيت امة فى البيت وكانت بتروق فى المكان وقالت لية ادخل احمد وصل طلب وجاى مش هيتاخر وجابت لية كوبية عصير منجا وهيا بتقدمو لية كنت محروج منها وفى نفس الوقت ببص علية كل شوية ورجعت تروق فى المكان وانا ببص على جسمها هيا كانت لابسة جلبية خفيفة محددة جسمها واوشرب على راسها وكانت طبعا بدون ميكب وقالتى احمد بس راح لعمتو وهيجى افتح لك التلفزيون قولتلها ماشى وكنت عينى مش بتنزل من على طيزها وكنت بقول يا ولد بلاش مشاكل دى ام صحبك ودخلت المطبخ تنظفو وبعد شيوية لقتها بتنادى علية وبتقولى معلش هتعبك معايا ممكن تساعدنى فى رفع التربيزة من على الارض علشان احط السجادة قولتلها طبعا وهيا موطية بتعدل السجادة وانا شايل التربيزة بصيت على صدرها شوفت المكان الى بين بزازها زبى وقف كنت مرتبك ومكسوف منها وبتديت اتلخبط وهيا بتتحرق علشان تزبط السجادة من النحية التانية شوفت طيزها قدام عينى من تحت الهدوم وكانت بتتحرق فصتدمت برجلى سعتها سخنت جامد اوى عليها وهيا بتقوم من على الارض طيزها احتكت فى زوبرى لقيت زوبرى زى الحديد فى البنطلون وكنت عاوز اتعمد

اختصاب بنات nun sex sister sex سكس منقبات sex site sexs sex sex

انى المس جسمها وكانت بتنزل السجادة التانية من فوق المطبخ الخشب وكانت السجادة تقيلة علية جريت امسك معاها ووقفت وراها وانا عامل انى بساعدها وحطيت زبى فى طيزها من ورا ولقتها سبتت وانا اتسبتت وزوبرى زى الحديد فى طيزها وطيزها كانت طيرية اوى وشميت ريحت عرقها وسمعت انفاسا تتزايد وانا كمان فضلنا بتاع 20 سنية على كدا ونزلنا السجادة وفجاة رن الموبيل بتاعى وانا كنت سايبة عند التلفزيون جريت ارد علية وكنت مرتبك جدا وهايج عليها ونفسى فيها ومش

قصص سكس سكس مصري سكس عراقي xxx sex tube سكس اختصاب

عارف اعمل اية ولقيت احمد صاحبى على الخط بيتصل بيه ويقولى انة عند عمتة وهيتاخر شوية ساعتين وهيعدى علية فى البيت قولت ماشى لسة بقفل سمعت صوت حاجة بتقع على الارض وبتتكسر دخلت عليها لقتها كانت بتنضف النجفا ووقعت من على الكرسى فى الارض ومش قادرة تقوم شلتها للوضة بتعتها ونيمتها على السرير وقالتى فى مرهم موف عدنك فى الدولاب هاتو ادهن بية رجلى مسكت المرهم وبدات تدهن رجليها مش عرفت من الالم مش عارفة تتحرك قالتى ممكن تدهن لية رجلة قولتها ماشى رفعت الجلبية بتاعتها لحد الفخد وقلتلى من الركبة وانت نازل انا اول ما شوفت رجليها مش صدقت نفسى انى هلمس الرجلين دول رجل ملينا شوية وبيضة ومفهمش شعرا وناعمة زى الحرير مسكت المرهم فبدات ادهن ليها واطلع للركبة وانزل لتحت من اول ما مسكت رجليها زبى وقف زى الحديد وهيا كانت مبسوطة اوى وبعد شوية لقتها بتغمض عينها طلعت ايدى فوق الركبة شوية مسكت فخدها كان طرى وناعم وبتديت ادهن فيها ونا خلاص فقت السيطرة على نفسى وقررت انى لازم انام معايا وحسيت انها متجاوبة معايا طلعت الجلبية لفوق وبتديت ادهن شوفت كلوتها اتجننت اول مرة اشوف كس مش فوقو الا كلوت بس رحت نايم عليها وفى نفس الوقت حاطط ايدى على كسها وفى نفس الوقت مسكت شفايفها وابتديت امص فيهم واقطع فية ومش ادتها فرصة تتنفس امص فى شفايفها والحس فى لسنها وايدى على كسها وهيا بتتفلفص تحت ايدى زى السمكة الى لسة فيها الروح روحت هامس فى ودنها انا نفسى فيكى مش تكسفينى قالتلى مش ينفع حرام قولتلها هو اية الى حلال الى البنات بتلبسو انا بلعربى نفسى انام معكى وانتى عاوز واحد شباب يدلعك متكسفنيش قامت قلتلى طيب اطفى النور قولتلها عاوز اشوف جسمك قلتلى لا اقفل النور قفلت النور ونا دمى محبوس بس راضى باى حاجة لقتها شغلت اللمبة الحمرا الصغيرة وقلتلى كدا احسن روحت نايم عليها وقلعتها الجلبية لقيت قدامى السنتيانة والكلوت نزلت على كسها وفضلت ابوس فية من فوق الكلت نسيت اقولقو انا بعد ما احمد قالى انى هيتخر قررت انى انيكها واخدت نص حباية تامول للى يعرفها المهم فضلت ابوس فيها من فوق الكلوت وطلعت لفوق جيت افوق السنتيانة مش عرفت ورحت شادها ومقطعها شوفت صدرها نزلت مص فيهم ورضاعة وقمت جبت من تحت السرير برطمان عسل نحل ونزلت منة شوية على صدرها وفضلت الحس فيهم ولما شربتو كلة وقالتلى يام انت بتحبنى ومش قرفان قولتلها انا بعشق كل حاجة فيكى ورفعت ايديها وقولتلها بصى وفضلت الحس العرق الى فى باطها وفتحت بوقها ومليتو عسل ونزلت ابوس فيها وامص العسل من بوقها ونزلت على كسها وقطعت الكلوت وشوفت لاول مرة فى حياتى كس قدام عينى وكس مين دى رانيا اجمل واحدة فى الشارع كان كلو عرق ومية من كسها وفية شوية شعر وكان لونة مسمر شوية رغم انها بيضة وفضلت امص فية والحس فية ورحت مطلع زبى وقلتلها اية رايك قالتلى عاوزة امصة قولتلها لا كسك اول ورحت مدخلو فى كسها وكاتم نفسها لقتها بتتنفس بصوت عالى وقلبها بيضرب وفضلت انيك فيها انيك فيها لمدة 10 دقايق وابوسها وامص صدرها ورحت مطلعو من كسها وهيا مش قادرة بتتكلم من المتعة قالتى امص فية قلتلها لا ورحت شايلها ومنيمها على بطنها قالتلى لا كلة الا كدا دة لو انت جوزى حرام قولتلها يعنى دة الى حلال هنيكك فى طيزك يعنى هنيكك قالتلى لا انا سامعة انة بيوجع وعمرى متنكت فى طيزى انا مبحبش كدا وقلت لها هوس هنيكك هوس لقتها بتقولى ابوس علي ايدك جوزى هيعرف وقلتها ملكيش دعوة وجبت المرهم الى كنت بدهن ليها بية ودهنت طيزها بية ومدهنتش زوبى علشان اوجها ورحت ابتديت ادخلة شوية بشوية لحد مدخل نص الراس ودخلت الراس كلها لقيت دم بينزل منها وهيا بتعض فى المخدة وبتقولى هموت ارحمنى رحت مدخلو كلة فى طيزها مرة واحدة ووهيا راحت مسرخة ااه اه اه اها اه اى اى يا طيزى هموت وانا شغال فيها وهيا بتعض فى المخدة وانا ضاغط بيدى على راسها وكاتم نفسها ورحت مطلع زوبرى من طيزها وجبت حتة من الملاية ومسحت الدم الى نازل من طيزها ورحت تافف فى طيزها ومدخلو تانى وفضلت انيك فيها لحد منزلتهم فى طيزها وهيا كانت زعلانا لانى نزلتهم فى طيزها خايفة لتاخد على كدا ولحد الان بنيكها فى طيزها وقومنا نستحمى وروحت البيت لقيت صاحبى ايجالى قولتلة معلش انا تعبان ودخلت نمت

قطعو كسي في سكس جماعي

اسمي مرام من الرياض عمري 47 سنة طيزي كبيرة و صدري كبير و لون شعري بني و وجهي مبين اني 10 سنوات اصغر لاني دائما احافظ على نفسي و طولي 155 و متزوجة من 23 سنة و من يوم ما اتزوجت هاجرت مع زوجي لدبي و سكنت هناك و خلفت ولدين الاول عمره 22 و هو حاليا مستقل و الثاني عمره 20 و هو يدرس خارج البلد و زوجي رجل اعمال و يسافر كثير ف اغلب اوقاتي في البيت
ما اشتغل و دايما يا انظف البيت او اطبخ و زوجي ما عاد صار ينيكني زي اول و كل ما يسافر افتح النت و اشغل سكس االعب بكسي الين ما اطفي محنتي.
يوم من الايام زوجي قرر يسافر لمدة شهر عشان شغله و انا كنت اول خمسة ايام طفشانة في البيت لحالي و طفشت من التجليخ و كنت محتاجة واحد يطفي محنتي فقررت اني اروح لكلوب عشان اتعرف على ناس و لبست فستان احمر يبين صدري و طيزي و اغري اي شاب امر من قدامه و لما رحت للكلوب بديت اشرب ويسكي و ارقص و لاحظت بنظرات شهوة الرجال اللي في الكلوب لكن محد جا يرقص معاي
الين ما جاني واحد مصري لون بشرته سمرة و كان مبين انه من شمال مصر، جا رقص معاي و بدا يحتك معاي و حسيت بانتصاب زبه على طيزي و جاتني الشهوة و بعد ما خلصت رقص معاه اتعرفت على اسمه "هاني" و اخذت رقمه و بعدها اتكلمنا و ضحكنا و بعدها على الساعة 2 بالليل قررت اني ارجع البيت و عرض علي انو يوصلني فوافقت و لما نزلني البيت قررت اعزمه على بيتي فوافق و لما دخلنا البيت جلسنا تنكلم و عرف اني متزوجة و زوجي مسافر لمدة شهر و اتعرفت عليه اكثر ان عمره 25 و اعزب و موظف لكن ماخذ اجازته السنوية
و حبة حبك شغلنا اغاني و بديت ارقص باغراء و جا من وراي و حسيت بانتصاب زبه و حط شفته في شفتي و شفشفنا بعض و حط لسانه في فمي و بديت اولع من المحنة و بدا يلعب بصدري الكبير و فتح فستاني و بدا بمص صدري و بدات اتاوه ااااه اااااه و فصخت فستاني بالكامل و شال كلوتي و بدا بلحس كسي بطريقة غير عن زوجي لما يلحس كسي كان لسان هناي طويل و اااااه ااااه لرحم كسي يا هاني ااااه و بعدها فصخ هاني قميصه و نزلت على بنطلونه و فتحت السحاب و نزلت بنطلونه و انصدمت بحجب زبه!
كان زبه اسود و كبير! اكبر من زب زوجي بثلاثة مرات! و كان جدا عريض! زبه كان حوالي 25 سم و كان عريض لدرجة انو ابهامي و الوسطى ما كانو يوصلو لبعض!
علامات الصدمة كانت باينة في وجهي و قالي هاني : فيه ايه يا شرموطة ما عمرك سفتس زب اسود قبل كدة؟
انا: زبك اكبر من زوجي! ما اتوقع انو حيدخل!
هاني: يلا بئة يا متناكة نامي انا عاوز اقطع كسك
رحت انسدحت على ظهري في غرفة نومي و فتحت رجولي قد ما اقدر و بدا هاني يفرك زبه الاسود الكبير على كسي الابيض المحلوق و بديت اتمحن ااااه دخلو كلو يا هاني مني قادرة استحمل!
و دخل هاني زبه في كسي حبة حبة الين ما بدا يسرع في النيك و حسيت اوو بدا يوصل اماكن زوحي ما قد وصلها!
ااااه ااااه ارحم كسي يا هاني اااااه
هاني: انا هقطع كسك و جوزك المتناك مش حيفيدك بعد كدة يا شرموطة!
انا: اااااه حتشفني شق يا هاني ارحمني اااااااه
و هاني ما كان يهمه الكلام اللي كنت بقرله و كمل نيك و اسرع الين ما جاتني الرعشة و كسي بدا يطلع موية كانها رشاشات زرع و جات على هاني
هاني : عملتي فيا ايه يا شرموطة يا متناكة!؟
انا: اسفة يا هاني ما كنت اعرف اني اقدر اسوي كذا!
هاني : دانتي بللتيني يا متناكة، هنيك طيزك كعقاب ليك يا بنت المتناكة!
انا : تكفى ارحم طيزي هذي الرة
هاني : دا انا حقذع طيزك و مش هرحمك يا متناكة

قصص سكس سكس مصري سكس عراقي عرب سكس فيلم سكس سكس سكس
ثم جلست على وضعية الكلب و بدا هاني بدهن زبه بالفازلين و دهن طيزي بعد مع انو زوجي كان بينيكني من طيزي لكن هذي المرة احتجت الفازلين عشان زبه الكبيز
و بعدها بدا يدخل زبه الكبير في طيزي و لاحظ اني اتفاعل معاه و بدا يسرع في نيك طيزي و جاتني اهات الى اعلى الحدود
ااااه اااااه نيك طيزي يا هاني ااااه انا شرموطتك و قحبتك و انت فحلي نياكي و تنيكني احسن من زوجي ااااااه اااااه
هاني : انتي شرموطة متناكة بنت المتناكة حاطع طيزك وحخلي جوزك مالهوش فايدة في نيكك يا متناكة!
بعدها بدا يسرع في النيك الين ىا قال: هجيبهم يا شرمووووطة
انا: جيبهم في طيزي اااااااااه!
هاني: خدي لبني يا متناكة اااااااااااح
بعدها بديت احس بلبنه الدافي يتدفق في اعماق طيزي و لما شال زبه كانت كمية كبيرة من المني نازلة من طيزي
و بعدها لبس ملابسه و راح و انا نمت الين الساعة 11 الصباح. و اتكررت زيارات هاني و ناكني اكثر من مرة.
في يوم من الايام كنت اتفرج سكس و طفشانة و و اشتقت لزب هاني
فجاة لقيت مقطع اثنين ينيكو وحدة في نفس الوقت و حسيت باثارة شديدة و كلمت هاني على الفكرة و عجبته الفكرة و قالي انو حيكلم واحد من اصاحبه و انا اتحمست الين ما جا اليرم و هاني جا مع صاحبه و كان مصري اسمر زيه و جسمه عضل شوية و كان اسمه كمانل و عمره 29

سكس لبناني سسكس سكس سعودي سكس اماراتي افلام سكس عربي سكس سحاق سكس محجبات
و انا كنت يومها لابسة فلينة كت و هوت شورت عشان ااغريهم كويس و شغلنا طرب و بديت ارقصلهم و بداو يلمسوني
كمال كان يلعب في طيزي و هاني كان يلعب في صدري الين ما فصخوني و سدحوني على السرير و بدا هاني يمص صدري و كمال يلحس كسي و انا كنت اتاوه اااااه ااااه
وبعدها قمت و فصخ هاني و كمال ملابسهم و نزلو بنطلوناتهم و انفجعت من زب كمان كان اطول من زب هاني! لكن انحف بشوية
و بديت امص ازبابهم كاني قاعدة اكلها و كملت مص بالدور الين ما سدحوني على ااسرير مرة ثانية و فتحت رجولي و بدا كمال يدخل زبه الطويل في كسي و بديت امحن على زبه اااااه ااااه
هاني: اكتي بئة يا شرموطة يا متناكة!
بعدها دخل زبه في فمي و بديت امص و اتناك في نفس الوقت
بعدها اتبادلو الأدوار و جلست بوضعية الكلب و جاني هاني من ورى و ناك كسي و جا كمال و حط زبه في فمي و انمحنت بزيادة
و بعدها قام هاني و نام على ظهره و انا اعطيته ظهري و جلست على زبه و دخلته في طيزي و بدا بالنيك في طيزي و كمال حط به في فمي و بديت امص و اتناك من طيزي الين ما مسكني هاني من سيقاني و فتحها على اخر شي و قال : انتي جاهزة يا متناكة؟
انا: اااااه انا جاهزة لكم يا فحولي ااااه
كمان: انا هقطك كسك و هاني هيطعلك طيزك يا بنت الشرموطة
بعدها بدا كمال يدخل زبه في كسي و كمال ينيك طيزي!
اول مرة اجرب هذا الاحساس انو اثنين ينيكو طيزي و كسي في نفس الوقت!
اااااااه ااااااااه ارحموني يا متحوشين اااااااه
بعدها ازدادت محنتهم و بدا هناي ينيك طيزي بشكل اسرع و كمال ينيك كسي بشكل اسرع و قال كمال : مش هنرحمك يا متناكة يا بنت المتناك جوزك مش هيكفيكي
هاني : ده اللي هيكليكي زبرين كبر من حوزك يا متناكة يا بنت المتناكة!
وبداو بالسرعك في النيك الين ىا جاتني الرعشة القوية و كسي بدا يرشرش موية على زب كمال و بدا يقطر على زي هاني.
كمال : دانتي مجنونة يا مرام
هاني : دا انا قلتلك ايه؟ الشرموطة دي مالهاش مثيل!
و بعدها قام كمال و هاني و نام هناي على ظهره و جلست على زبه و بدا ينيك كسي و جاني كمال من ورى و بدا ينيك طيزي و بعدها بداو هاني بالحركة السريعة في كشي و كمال شغال نيك في مكوتي و بديت اتمحن ااااه اااااه احسااس ازبابكم حلوووة اااااااه نيكو كسي و طيزي ااااااه طفو محنتي يا فحول اااااه
و بعدها اتحمسو الفحلين و بداو بالحركة السريعة و بالتدريج صارو يتحركو باسرع ما يمديهم الين ىا قال كمال: ااااح هجيبهم يا شرموطة!
هاني: اااح و انا كمان هجيبهم!
انا: اااااااه جيبونا فيني يا فحووول اااااه
و بعدها اسرعو في النيك الييين ما وقفو و كل واحد مدخل زبه اخر شي فيني
و حسيت بالمني يتدفق في اعماق كسي و لي نفس الوقت المني حق كمال ينزل داخل طيزي و حسيت بالحرارة اللي في داخلي و طلعو ازبابهم و نمت على ظهري و خليت اكبر كمية مني تسير من كسي و طيزي.
بعدها قمر و رحت اتروش عبال ما كمال و هاني راحو يلبسو و يجيبو عشا بعدها كنت لابسة روب و اتعشينا
و قال هاني : ايه رايك ننيكك مرة تانية
كمال: دا احنا مجهزين مفاجاة ليكي
و بعدها رجعتلي احساس المحنة بعد ما نظفت نفسي و شلت الروب و فصخو ملابسهم
نزلت امص ازبابهم و اتصلـبت مرة ثانية و انسدح هاني على ظهره و اعطيته ظهري و بدال ما يدخل زبه في طيزي حطه في كسي و فتح سيقاني على الاخر و انا اتمحن و بد هاني بالنيك و قال كمال و هو يلعب بزبه : جاهز نقطعها يا هاني؟
هاني : ما ترحمهاش دي المرة!
و انا في وسط المحنة استغربت من اللي حيسووه
و فتح هاني سيقاني و انا سالت : ايش حتسوو
كمال: هنقطعك تقطيك يا متناكة!
و بدا كمال يدخل زبه في كسي!
حسيت انو كسي حينشق شق! كمل كمال بادخال زبه داخل كسي و في نفس الوقت زي هاني في كسي!
اول مرة احس بزبين في كسي! زعق و قلت لهم : اااااااه ارحمو كسي حنشق شق ااااااااه
هاني: هنقطعك و مش هنرحمك يا بنت المتناكة!
كمال: هنوسع كسك المحوم من جوزك يا شرموطة!
و دخل كمال زبه اخر شي في اعماق كسي و زعقر باقوى ما عندي ااااااااااااااااه
كسييييي و بدا كمال و هاني بالنيك باسرع ما يمديهم!اليين ما جاتني الرعشة و
قامو وغيرو وضعيات نام كمال على ظهره و جلست على زبه و جا هاني من وراي و دخل زبه في كسي بعد!
صارو هم الاثنين ينيكو كسي بنفس الوقت اخذ مني وقت عشان اتعود و بدا كنال و هاني بزيادة سرعتهم في النيك و انا اتمحن
اااه اااه ااااااه نيكو كسي بازبابكم الكبيييرة اااااه
و بداو يسرعو زيادة الين ما قال كمال: ااااح هجيبهم يا متناكة!!
هاني : و انا هجيبهمممم ااااااح
انا: فضو كل اللي عندكم في كسيي ااااااااه
هاني و كمال: اااااااااااااااااااح
انا: اااااااااااه
و هم مدخلين ازبارهم اخر شي داخل كسي حسيت بانهيار براكين المني في اعماق كسي و هم يصيحو زي الاسود و انا اشهق باعلى ما يمديني الين ما قامو عني و انسدحت و خليت شلالات المني تنزل من كسي
و صراحة كانت احلى نيكة مرت في حياتي
لبسو ملابسهم و مشيو و انا قعدت منسدحة مو قادرة امشي من قوة النيك اللي صار
و اتكررت زياراتهم و جابو ناس اكثر و ناكوني احلى نيك جماعي الين ما رجع زوجي من السفر و بعدها باشهر حملت منهم
وحسيت اني ورطانة و انا مو عارفة حملت من مين!

اخي ينيكني ويعطيني زبه الدافي

اسمى سارة متزوجة من 5شهور ومحجبة وعمرى 22 عام واعيش مع زوجى احمد الذى يعمل فى الامارات وسافرت معه وكنت ادرس فى كلية الهندسة فى الامارات وحدث مشكلة فى تنسيق الجامعات فى الامارات فقلت لاحمد زوجى انى لازم ارجع مصر عشان السنة الدراسية ماتضعش عليا وفعلا احمد وافق وكان مضطر وانا ايضا كنت زعلانه لسفرى لكن لايوجد حل اخر المهم اتفقت مع احمد انى اعيش مع والدتى فى مدينة نصر وسافرت وودعته فى المطار ووصلت مصر وذهبت الى منزلنا فى مدينة نصر وسلمت على ماما وقعدنا نتكلم وسئلتها عن اخويا حسين وقالت لى انه يدرس فى هندسة الاسكندرية

سكس لبناني سسكس سكس سعودي سكس اماراتي افلام سكس عربي سكس سحاق سكس محجبات

المهم تانى يوم ذهبت للتنسيق فى جامعة عين شمس فرفضوا اوراق التحاقى لان وقت تقديم الاوراق انتهى وروحت البيت متدايقة واتكلمت مع ماما على اللى حصل فقالت لى نتصل باخويا حسين ونشوف حل وفعلا كلمنا حسين وقال لنا هشوف حل واتصل تانى يوم وقالى خبر حلو انه يمكن الالتحاق بهندسة الاسكندرية وقلت لماما وفرحت وقلت لها انش**** هقعد فى بيت الطالبات فقالت لى لماذا اخوك حسين عايش لوحده المهم روحت الاسكندرية وقابلت حسين اخويا وسلمت عليه وقدمت اوراقى وذهبت للكلية واخويا حسين معايا وتليفونى رن لقيته احمد جوزى ولقيت قالى ان اعيش مع اخى حسين لان بيت الطالبات مش

قصص سكس سكس مصري سكس عراقي عرب سكس فيلم سكس سكس سكس

هرتاح فيه وبعدين ذهبت مع حسين شقته وطلعنا الشنط الخاصة بى وحسين اخويا كان بيعاملنى احسن معاملة ورتب لى غرفة خاصة بى وجلسنا فى الليل نتكلم عن احوال الدنيا وتانى يوم نزلت انا واخويا حسين الى الكلية وتركته هناك وذهبت الى المجمع الخاص بى وده كان اول يوم ليا فى الكلية واتعرفت على زميلات جدد بس لقيت حاجه غريبة معظم الفتيات بيحبوا الكلام فى الجنس والجواز العرفى وانا متدينة ومحبش كده واتعرفت على زميلة محجبة و اتكلمت معاها قالت لى ان معظم البنات فى الجامعة بيحبوا الكلام فى الجنس ولقيتها بتقول ان حسين اخويا معظم البنات بتحاول التقرب منه وقعدنا نضحك وخرجت من الكلية ولقيت اخويا حسين واقف مع بنات بس ايه متبرجات خالص ووقتها تذكرت كلام زميلتى على اخى حسين انه بتاع بنات المهم روحنا البيت واتغدينا وبعدين دخلت غرفتى وفى المساء خرجت لقيت غرفة حسين فيها صوت عالى فذهبت اشوف لقيت حسين بيتكلم مع بنت على النت وكان مشغل الكاميرا وراح واقف ومطلع بتاعه اقصد زبه وبيصورا بالكاميرا وانا و**** مش مصدقة اللى بيحصل ودخت من المنظر وتنهدت ورحت فى عالم تانى لانى لسه عروسة ومحدش لمسنى منذ عودتى من السفر من 4 شهور ولقيت حسين بينزل اللبن بتاع زبه والبنت اللى بتكلمه مبسوطة انا رجعت بسرعة الى غرفتى وقولت ياه ده حسين زبه كبير يابختى اللى هتجوزه وفى الليل جلست افكروراح الخجل منى واقول لنفسى انى لازم اخلى البنات تبعد عنه ويكون ليا انا لانى اشتقت للجنس ومفيش احسن من حسين وهو مش هيفضحنى لانه اخويا المهم تانى يوم لبست ترنج و**** كسى منفوخ فيه وطيزى كبيرة ولبست تشيرت مبين حلمات بزازى وذهبت لحسين لقيته عينيه هتاكلنى وقاللى ايه الحلاوة دى دى يابخت احمد جوزك وقعدنا نضحك وقلت له ياريت تتجوز وتسيبك من البنات ارحم نفسك قعد يضحك وقاللى انه نفسه فى واحده زيى وراح بايسنى فى خدى وانا و**** دايخة خالص وقلت له بلاش ياحسين لقيت بيقرب شفايفه وراح واكل شفايفى و قعد يمص فيهم ويلحس لسانى ربع ساعة وانا هموت وبتنهد وقعد يفعص بزازى ويمصهم وبيرضع فيهم ورفع ليا الكليوت ودخل صباعه فى كسى وانا باصرخ وشفايفه فى شفايفه ولقيت قام مرة واحدة وسابنى وجلست زعلانه انه تركنى ولم يعمل مع الجنس وتانى يوم رحت الكلية وشفت حسين وابتسمت له وهو ابتسم لى وقلت له انى زعلانه قاللى انه خايف قلت له نتكلم واحنا مروحيين وركبنا السيارة وقعدنا نتكلم وقلت له حسين انا محتاجه للجنس لان جوزى مسافر وانت ايضا لانك شاب لقته بيتجاوب ونزلنا من السيارة ورا ح شايلنى وطلع بيه فوق وفتح رجللى وقعد ياكل فى كسى وانا هموت وراح مطلع زبه ومدخله مرة واحدة وصرخت براحة وراح واقف وناكنى فى كسى من ورا وناكنى بين بزازى وقعد ينيك فى كسى ساعة وناكنى بكل الاوضاع وراح منزلهم على بطنى و فضل ينيك فى كس وجسمى كله طول فترة الدراسة لحد ماسافرت لجوزى لكنى لن انسى زب حسين لانه بيمتعنى

زوبري يلاعب كس بنت خالتي

انا شاب في ال18 من عمري وكانت بنت خالي بنت مافي زيها لحمة نيك وكنت دايما بتخيلها وهيا بتتناك مني وفي يوم من الايام اهلي كانو مسافرين وانا كنت جالس في البيت لوحدي وكنت لابس بوكسر بس وفجأة دق الباب حسبته صاحبي فكيت على طول فاتفاجئت لقيتها بنت خالي وقلتلها لحظه رحت لبست تيشيرت بس وجيتلها تاني وقلتلها تفضلي ودخلت المهم سالتني وين امك واختك قلتلها سافروا قلتلي واه طيب سوري انا هتصل على اخويا عشان
سكس تركي سكس امريكي سكس جديد عرب سكس افلام جنس سكس سكس
يرجعلي واتصلت الا وجواله مسكر واخوها طبيعة عمله يخلص في اخر اليل المهم حاولت تتصل اكتر من مره جواله مسكر فاضطرت تجلس عندي ودخلت وشلحت العباية فانا طبعا جنيت على طول اول ماشفتها لابسة بلوزه قصيره وبنطلون استرتش بين خط طيزها. المهم جلسنا سوا وسيتلها عصير واحنا جالسين كنا بنتفرج على التلفزيون وانا جالس اقلب شفنا فيلم جنسي طالعت فيا وضحكت قلتلها ايش رايك نتابعه قالتلي طيب المهم تابعنا الفلم لين نهايته حسيت انو البنت ولعت فجأة قامت وقالتلي وين الحمام قلتلها من هنا وديتها الحمام ودخلت الحمام وانا بطالع من فتحة الباب لقيتها بتلعب بكسها وبتتمحن وبتلعب بصدرها فدقيت عليها الباب قلتلها بسرعه عشان بدي الحمام قالتلي استنى شوي قلتلها مش قادر راحت لابسه اوعيها وفاتحه الباب وانا طبعا كان زبي واقف المهم وهيا طاالعه انا كنت
سكس ايطالي مقاطع سكس سكس فرنسي سكس روسي بزاز كبيرة سكس راهبات سكس مهات
واقف على الباب وحكت طيزها بزبي راحت وضحكت لي ومشيت راحت على الصالون انا دخلت الحمام وشلحت اوعيها وجلست العب بزبي العب فيه وحسيت عليها وهيا بتتطلع من خرم الباب رحت قايم وفاتح الباب فجأة وشها تلخبط وانا كنت شالح قلتلها بجرائه شو رئيك نسوي زي الفيلم ابتسمت وراحت على الصالة وجلست على الكنبه انا رحت وراها وبوستها من فمها لقيتها بتقبل الوضع رحت حطيت ايدي على بزازها ورفعت التيشرت الي لبساه وفكيتلها السنتيانه وجلست الحس في بزازها لحس غريب زي المجنون لانه كان عليها صدر مافي زيه وانا بلحس لقيتها ماسكه زبي وبطلع اصوات وااااو المهم بطلت لحس لقيتها قايمه زي المجنونه ودفتني على الكنبه وجلست على ركبتها وقعدت تمص في زبي زي الممحين وتمص وتقلي ماااحلاه ياهيك الزب يا بلا وقعدت تمص تقريبا ربع ساعه لين مافضيت بتمها رحت قايم وشلتها ودخلتها غرفت النوم ونيمتها على السرير ورحت مشلحها البنطلون وشلحتها الكلسون ولقيت كس واااو مافي زيه ناعم واحمر قعدت امص فيه بوحشيه وهيا تتمحن اه اه اه اه قبل ما نبتدي نيك وتقول دخل زبك بكسي وتصرخ وانا بزيد في المص لين ما اجا ضهرها وبعدين رحت قايم وحطيت زبي فيها دخلت الراس بين كسها وهيا تصرخ اه اه اه دخله بيكفي حرام عليك وانا اول ماسمعتها بتحكي هل الحكي دخلته كله وهي تصرخ اه اه اه اه وتقلي بسرعه نيكني وصرت انيكها اكتر والعب بصدرها والحس شفايفها لين ماقرب يجي ظهري قلتلها احطه جوا ولا بره وهيا بتصرخ لا بره اه اه وانا رحت مطلعه وحطيته بتمها صارت تمص وتلحس في المني وبعدين قلبتها على بطنها وشفتلكم طيز وااااو كبيره ولحمه ما استوعبت المنظر رحت جبت الكريم ودهنت على زبي وعلى طيزها ورحت حااطيت راس زبي عند فتحة طيزها راحت صرخت اااه بوجع قالتلي بلاش وانا اصريت اني ادخلع راحت مستسلمه للوضع رحت بدخله شوي شوي وهيا تصرخ لا مش قادرة وانا ولا هنا جلست ربع ساعه وانا اطلع وادخل رحت منزل المني جوا طيزها لقيتها مبسوطه رحنا ايمين سوا واخدنا دش مع بعض وقعدت تقلي انها انبسطت كتير من زبي وقالتلي ياريت كل ما اجي عندكم اتناك منك قلتلها طبعا من عيوني قلتلها مين يسيب جسم زي دا لحمه المهم كملنا ترويش ونكتها كمان مره من كسها واحنا بنتروش المهم وانا بنيكها رن عليها اخوها وقلها انو تحت البيت بسرعه انزلي راحت قايمه من تحت زبي بعد ما ودعته باحلى مصه من تمها ولبست اوعيها وهيا طالعه ادتني شفه واااو لين دحين وانا دايخ منها وراحت نازله وصارت تتحجج لاخوها انو يجيبها عندنا علما بانو اخوها ما بيعرف انو اهلي مسافرين وصارت كل يوم تيجي لعندي وانيكها نلين ما اجو اهلي من السفر بس الصراحة استمتعنا سو