قصص سكس عربي زوجي الشرموط وامه القحبة

قصص سكس محارم جوزي وامه الشرموطة يتفقو علي كسيب

اسمي رانيا عايشة مع جوزي وامه واخواته البنات الشراميط 3 بنات شراميط كل واحدة منهم متلبسهاش جزمة في رجلك

وامه بنت الكلب كانت بتعرص علي البنات من غير ما جوزي يعرف

اخته الكبيرة اسمها سيدة واكبر لبوة فيهم كانت صايعة مع واحد ميكانيكي صاحب جوزي

والبنت اللي في النص اسمها حسنات عندها 33 سنة وعانس بس دي مقضياها خالص

اقوي موقع افلام سكس امهات مشاهدة سكس شقراء تحميل مص زب فيديو

ايام كتيرة اشوف حسنات مع المره اللي اسمها سميرة جارتنا بيتفسحو سميرة دي معروفة في المنطقة انها شرموطة وبتاعت نسوان

 
 

حسنات طلعت سحاقية وبتمارس السحاق مع سميرة من زمان

وفي الاخر كشفتهم لما روحت لسميرة عشان تديني حقنة وسميرة اصلا شغالة ممرضة

كس مصري محصلش قحبة تتناك في سكس شيميل نار ومقاطع سكس فلاحي جديدة

دخلت شقتها لقيتها ملط ولقيت اللبوة حسنات نايمة تحتها وبتلحس كوس سميرة

انما القحبة الصغيرة اسمها تيسير ودي كانت بتحب تنيك الرجالة اوي

سكس صعيدي 

 سكس منقبات  نكت سكس

خلت عم صابر بتاع ورشة البلاستيك اللي جنبينا يعملها زوبر بلاستيك بس عالفرازة

وبتنيك عم صابر بيه علطول وكل دا كانت تيسير بتصورو وبتوريني الصور

افلام سكس مترجمة سكس سود ا سكس زنوج  قصص جنسية 

ولقيت رجالة كتير من المنطقة عندنا بيروحو لتيسير ويخلوها تنيكهم

 

اخويا يزنقني في الصالة ويركب طيازي

اسمى فاتن تم طلاقى منذ 6شهور بسبب خلافات عائلية ورجعت الى منزل عائلتى فى البحيرة وكنت حزينة ولى اخ اسمه على يدرس فى كلية التجارة وكان بصراحة يعاملنى احسن معاملة وكان بيحاول ينسينى حزنى بسبب طلاقى وكان دائما بيقوللى فاتن يااختى متزعليش بكره هتلاقى احسن منه ده هو الخسران ده انت جميلة ورقيقة وبصراحة كلامه كان حلو وبيرجعللى ثقتى فى نفسى المهم طبعا انا كنت اساعد والدتى فى اعمال التنظيف وكنت لابسه عبايه شفافه ومكنتش لابسه كليوت ولاسنتيان واثناء تنظيفى للمنزل لقيت اخويا على دخل المنزل فجاة وانا كنت مكسوفة وبحاول اخبى جسمى وبعدين لقيته بينظر على طيزى وبزازى وبيضحك وبيقوللى انت جسمك حلو ده يهبل وانا كنت مكسوفة ودخلت غيرت هدومى وخرجت لقيت اخى على بيقوللى ايه رائيك نروح سينما انهارده فيه فيلم اكشن حلو قلت له ياريت انا زهقانه المهم لبست لبس الخروج وخرجت

قصص سكس سكس محارم سكس عراقي سكس لبناني سكس هندي مصرية سكس

لقيت على اخى بيقوللى ده انا كده الناس هتحسدنى على جمالك ضحكت وكنت طبعا فرحانه لان كل يوم بيعدى بحس انى مرغوب فيه ووصلنا السينما وجلسنا فى مكان مميز واشتغل الفيلم ولقيت فيلم مش اكشن خالص البطل ماسك البطلة ونازل فيها بوس واحضان وانا كنت مكسوفة جدا وحسيت بمشاعر جميلة ولقيت اخويا على بيلف ايديه على كتفى وبيقوللى فاتن لسه هنظر له لقيته راح بايسنى فى شفايفى وانا مستسلمة ونسيت نفسى وبادلته نفس البوس لااعرف كم مضى من الوقت وحسيت ان نزلت شهوتى فى الكليوت بتاعى وشويه ولقيت اخويا بيقوللى انا اسف ده غصب عنى انت جميلة وانا بصراحة مقدرتش اقاوم جمالك وانا هموت من كلامه الحلو وقلت له خلى اللى حصل سر وروحت وغيرت هدومى وكان عندى احساس بممالرسة الجنس رهيب وشويه ولقيت اخويا على بيقوللى مش جايللى نوم ممكن اسهر شويه عندك وانا كان قلبى بيدق وجلس على سريرى وانا بجانبه ولقيته بيقوللى انا بحبك ونفسى انام معاك وانا كنت دايخة من كلامه ولقيته بيمسكنى من جسمى وراح ماسكنى من شعرى وشدنى عليه وراح نازل مص فى شفايفى وانا هموت ونزل مص فى لسانى وانا مستسلمة خالص وفى ايديه زى العجينة ولقيته بيقلعنى السونتيان ونزل رضع فى برزازى وانا فى عالم تانى ونزل مص ولحس فى بطنى وشويه ورفع كليوتى ونزل لحس بلسانه فى كسى وانا بصرخ ومستمتعه ولقيته طلع زبه واول مرة اشوف زب منذ طلاقى وكان زبه واقف جامد وقاللى مصيه وانا مصيته وراح مطلعه من فمى وقاللى اقفى وراح رافع رجللى الشمال لفوق وراح مدخله فى كسى وانا دايخه ورجللى مش عارفه اقف عليها من كثر النيك وراح مديرنى ونازل نيك فى كسى من ورا وانا نزلت عسل كسى مرتين ومستمتعة لدرجة رهيبة واخى على نازل نيك وراح منزلهم جوايا وانا اخذت حبوب منع الحمل واصبحت انا واخويا كزوجين وكنت البس له اجمل قمصان نوم واخويا وحبيبى على كان بينيك كسى يوميا وانا لااحرمه من اى متعه ودى صورى

ابن جوزي يغتصبني وينيكني في كسي وطيزي

اولا اعرفكم بنفسي اسمي ف.م طبعا اسم سمر هذا مو اسمي الحقيقي هذا اسم احبه من السعودية حفرالباطن عمري 23 سنة متزوجة منذ سنتين ولكن مصيبتي انني متزوجة من رجل اكبر مني ب25سنة حيث ان لديه ولد وبنت من زوجتة الاولى البنت متزوجة والولد يسكن معنا في نفس المنزل وعمرة 21سنة ويدرس بالكلية التقنية منذ انت تزوجت والدة وهو ينظر اللي بنظرات تحرقني وكم تمنيت انيي زوجتة ولست زوجة ابية
زوجي يعمل سكيورتي في احد البنوك وفي بعض الايام يكون دوامة في المساء مما يجعلني اكون وحيدة بالمنزل حتى يعود ابنة من سهرتة وطلعاتة مع *****ة وفي يوم من الايام دخل ابن زوجي وانا بالبيت اشاهد التلفزيون وجلس الى جاني ومنذ ان جلس وانا الاحض عليه ان جسمه يرتعش وحركاتة غريبة ولكني طنشت ولم القي له بالا واذا به يقفز ويرتمي علي واخذ يبوس في رقبتي وانا احاول الافلات منه وتمكنت من القيام والهرب الى غرفتي وغلاق الباب على نفسي واخذ يتوسل الي ان افتح الباب ولكني رفضتي ذلك مع انني اتمنى ان ينيكني ابن زوجي ولكن خوفي من ان يفضحني مع والدة ومع كل توسلاتة اصريت على عدم فتح الباب وفوجئت انه يطلب مني فتح الباب وانه لن يكرر ما حدث وطلب مني العفو عنه وعدم اخبار والده بذلك ففتحت الباب واخذ يتآسف مني ويبوس راسي وانا اتبسم واقول له انسى الموضوع وخلاص ما راح اقول لابوك فذهب لغرفتة ونام وانا كذلك ذهبت الى غرفتي ونمت

طياز مصرية ينيك خطيبته نيك مراهقة سكس برازيلي ينيك حماته سكس عنيف نيك سادي
وبعد اسبوعين تقريبا كان زوجي في عمله وابنة طلال طبعا هذا اسمي من عندي مو اسمة الحقيقي طلال كان بالخارج وعند الساعة 12ليلا سمعت طوت طلال يدندن من درج العمارة فقمت الى غرفتي واستلقيت على ظهري وتركت الباب مفتوحا والانوار مضاءة وكنت لابسة روب خفيف ولم البس أي شي اخر وعملت كآنني نائمة واذا بطلال يفتح باب الشقة وعندما لم يجدنة ذهب بنظرة باتجاه غرفتي وقطع صوت الدندنة وتسلل على اطراف اصابعة الى غرفتي واشر بيدة امام وجهي ليتآكد انني نائمة وبالفعل اتقنت الدور في وضعية المستغرقة في النوم وتآكد 100% انني نائمة فقام برفع الروب عن جسمي واخذ يتحسس افخاذي وكسي فعملت انني لم اشعر به فخلع ملابسة ولم اشعر الى وقد ادخل زبة المتورم بين افخذا واخذ يدفعة شيئاَ فشيئا حتى وجد طريقة بين شفايف كسي وعندما احسست بدخول زبه الى داخل كسي انتفضت وكآنني خائف ودفعت به الى

سكس مغربي مصري سكس سحاق عنيف سكس اجنبي نيك طيز كس مصرية

جانبي وقمت وخرجت الى الصالة واخذت اهددة بان اخبر ولدة بماحدث فاخد في توسلاتة الى ان اعطيته وعد بعدم اخبار والدة بذلك ونمت تلك الليلة وانا احلم بزب طلال الذي ابهرني بصلابتة ولذتة عند دخولة الى كسي وكم تمنيت انني تركتة يكمل ما بدآة وبعد حوالى الاسبوع وفي الساعة العاشرة ليلا اتى طلال من الخارج على غير عادتة في هذا الوقت وكنت اتابع احد المسلسلات وقال مافي عندك شي نشربه عصير اوشاي فقلت العصير بالثلاجة فذه للمطبخ واحظر كاسين من عصير الكوكتيل وعندما جلس ناولني كاس العصير فلم اشرب فسآلني لماذا لم تشربي العصير فقلت اريد ان ازيد عليه بعض السكر لان سكرة قليل وذهبت الى المطبخ وابدلت الكاس بكاس اخر لانني كنت اتوقع انه قد وضع في العصير منوم وفعلا كان شكي في محلة فبعد شربنا للعصير اخذ يتابع حركاتي وكآنه يقول كيف لاتنام مع ان العصير به منوم وحققت له امنيته وعملت انني نائمة فاخذ يوقضني ولكني استمريت بالتمثيل عليه فاخذ يظرب بيدة على خدي وعلى افخاذي ولك دون جدوى فتآكد انني نائمة وان مفعول المنوم قد بداء معي المهم انه حملني ين ذراعية وللمعلومية انا قصيرة الى حدماء المهم انه ادخلني غرفة نومي ووضعني عالسرير ونزع كل ملابسي واخذ يمص نهودي وشفايفي وانا لااتحرك رغم انني اكاد انفجر من شدة هيجاني لانني لم اجرب هذه الحركات من قبل اخذ ينزل ويلحس جسمي ويبوس نهودي وصدر وبطني الى ان وصل الى كسي ففتح ارجلي عن بعضها وبداء بحركة رهييييييييبه يلحس كسي ويدخل لسانة الى داخل كسي ويخرجة ثم يشد *****ة كسي بشفايفة واذا صارت داخل فمه اخذ يحركها بلسانة بحركة لذيييييييذة وانا اكتم انفاسي لكي لايسع آهاتي ثم بعد ذلك رفع ارجلي على كتفيه وادخل زبه المتورم الى داخل كسي واخذ يحركة شوي شوي لحد ما دخل بكاملة الى داخل احشائي وقد شعرت انه يمتلك زباَ طويلا لانني احسست انه قد وصل الى معدتي وقد آلمني كثيرا ولكنني لم استطع الصراخ لخوفي ان يعرف انني امثل عليه النوم قم اخذ يحرك زبه داخل كسي بحركة سريعة وفجآة يتوقف ويخرجة ويرجع يلحس كسي ويمصو *****تة ويحركها بلسانة ثم بحكة سريعة يتخلى عن اللحس ويدخل زبه بكل قوة وبكل سرعة الى داخل كسي مما يجعلني اكاد اظهر آهاتي المكتومة والتي تعذبني كل ما حرك زبه داخل كسي وبعد تكرار العملية قام بتحريكي ونيمني على بطني فخفت ان يدخل زبه في فتحتي الشرجية وانا لااتحمل ذلك ولم اجربه من قبل ولكني فوجئت انه يرفع مؤخرتي عن السرير ويضع تحتها مخدة دائرية اعتقد انكم تتخيلون شكله لانها عاليه قليلا عن المخدات العادية ثم ادخل زبه في كسي آاااه كم كان لذيذا لانها حركة جديدة بالنسبة لي مع انني قد جربت النيك من غير زوجي ولكن ليس بطريقة طلال المهم انه بدآ يدخل زبه ويخرجة من والى كسي وان اكاد اجن من شدة اللذة فارتعشت من وصولي الى النشوة التي لم اشعر بها الامع طلال ولاآول مرة في حياتي ولكنني كما اخبرتكم قد اصريت على ان ابقيه على وهمه انني نائمة وماهي الاثواني بعد انتفاضتي حتى شعرت بطلال وقد اخرج زبة من كسي بكل سرعة ودسه بين اردافي ليلامس فتحة طيزي واخذ يقذف سائلة المنوي وكن اشعر بحرارتة تكاد تحرق المنطقة التي يقع عليها ثم قام ونظف جسمي من سائلة المنوي واعاد ملابسي على جسمي وحملني الى الصالة ووظعني على الكنبة في نفس موقع السابق ودخل الى غرفتة وبعد حوالى العشر دقائق خرج واخذ يوقضني فعملت انني فعلا كنت نائنة ولكني استيقضت له بصعوة لاجدة يطلب مني الذهاب الى غرفتي والنوم على سريري فامسك بيدي وقادني الى غرفتي وتركني وذهب ونمت حتى الصباح وفي الصاخ وعندما كنت اجهز له افطارة قال لي ايش النومة اللي نمتيها البارحة فقلت لااعرف ولكنها نومة حلوة تمنيت انك تركتني اكمل نومتي على الكنبة لقد قلت ذلك لكي اؤكد له انني لم اشعر بشي مما فعله معي وبالفعل لقد ابتسم ابتسامة تدل على انة قد تآكد من مفعول المنوم الذي وضعة بالعصير ولم يعرف انني غيرت العصير وانني شعرت بكل ما حدث وانني اتمنى تكرارة كل ليلة وبالفعل فقد اصبح طلال يآتي الى المنزل في الساعة العاشرة ليلاَ كلما كانة والدة بعمل فيعمل العصير واتحجج بقلة السكر فاقوم لكي اغير العصير ونكرر نفس العملة لقد اصبح لنا الان اسبوعين الى هذا الطريقة وفي كل مرة اشعر ان طلال رجل اخر لانة في كل مرة يآتي بحركات جديدة غير الحركات السابقة

ديوس حريمه يجعلني انيكهم

مساء الفل القصه دي انا كتبتها في مكان تاني من زمان ولما جيت هنا حابب اشاركها معاكم مساء العنب علي عيونكم اشكر الاداره لتغير الاسم حتي اتكلم بدون خوف ارصد واحكي لكم قصص حيقيقه 100% حصلت معايه ارجو ان تكون في المكان المناسب انا صحيت من النوم امبارح رحت جبت المعاش لامي ورجعت خدت 230 جنيه وطلعت من البيت اعمل فيش جنائي عشان رايح الجيش المهم رحت القسم في عز الحر خلصت الورق وختد وصل الاستلام ورجعت وانا راكب الاتوبيس وراجع البيت وبدعدها هركب مواصله تاني ه لبلدي وفي ناس معايه نازلين في المحطه الاخيره وفي ناس نازله في النص المهم في واحد اتكلم عن التعليم وان التعليم شئ مهم والكلام ده فانا اتعصبت جدا وقلت له كسم التعليم رمضان صبحي لاعيب كورهع

سكس مغربي مصري سكس سحاق عنيف سكس اجنبي نيك طيز كس مصرية

بياخد ملايين في السنه وهو ساقط ثانويه وانا مش لاقي اكل ومعاي كليه تقولي ايه بقي فايده التعليم قام شتمني والناس حر ومحدش فاضي يحوش ومكنش في خناقه مجرد نقاش وانا قاعد في مكان وهو وراي ب 3 كراسي والسرفيس زجمه جدا المهم قلت لو شتمت تاني هاجي انيكك وادخل زبي في طيزك لحد ماتورم انا مخنوق من الدنيا والي فيها ولسه جاي من القسم بجهز ورق الجيش ورايح الخميس الجاي مركز التدريب ولاني فعلا كان واضح عليه التعب محدش كلمني بدا يشتم قلت هاجي انييك

طياز مصرية ينيك خطيبته نيك مراهقة سكس برازيلي ينيك حماته سكس عنيف نيك سادي

وادخل زبي كل وادخله واطلعه وادخله واطلع واضربك علي طيزك لحد ماتورم الناس ال كان قاعد فريو سكتو وبعدين قالي في ايه ياعرص قمت قلت له العرص هو ال بخلي الرجاله تنيك مراته وبنت وتنيكه هو كمان قام قالي لو رااجل انزل طبعا الناس حاشوني بس انا اتصرفت وال كانو جانبو قال مختفوش مش هيضربو ولا حاجه و قمت نزلت وخدني معاه ولما نزل حط ايده علي كتفي وقالي بقي انت بقي عاوز تنكيني قلت ايوه وقمت بعتبصه حسيت انه عجبه وقالي في البيت وصلنا البيت واحنا طالعين فضلت احسس علي طيزه وهو سكات خبط علي الباب طلعت بنت قمر مش هقدر اوصف جسمها بس كان بقميص نوم ببزاز نار جسم لبن ابيض وكل شئ واضح حتي

الاندر الاحمر شفتني قامت جرت وامها جات امها لاتختلف عن بنتها الا انها الاصل حجم ضعف بنتها في كله المهم دخلني اوض النوم وقالي اقلع وانا راحي ثواني وجاي لك ولما قلعت وانتظرت فجاء وصل ودخل لقي زبري صغير وهو فعلا زبي صغير جدا دخلت مراته قامت ضحكت وقالت بقي انت الي جاي تنكني انا وجوزي احا ياخول وقعدت تشمت الصراحه حبيت الشتيمه بص قلت لها يامومس الحمار زبه قد دراعك وبيدخل بجيبهم في ثواني وزبره ينام عاوزه زبر حمار يدخل يجبهم في ثواني قامت قالت لي لاطبعا بس ده مش زبر اصلا كان ساعتها نائم فعلا بسبب الحرا كان تحت 5 سنتي قلت لها انا جاي انييك وهنيك يعني هنيك او هقتلكم وقمت مسكت سكينه كانت جانبي قام عليه انت مجنون ليه هتنيك طبعا بس بلاش عنف وخلينا حببايب انت شكلك عصبي فعلا انا عصبي وده شئ بيعملي مشاكل وبتسرع المهم قالي بنتي في الاوضه التانيه خش اتعامل معاها قمت مشيت وسبت الهدوم ورحت الحمام دورت لقيت مكنه حلاقه دقن بسرعه حلقت شعرتي (شعر العانه) الي هو فوق الزب بشويه صابون حطتهم علي الشعر وحلقته وده عشان مش يوجع وقبلها حلقت دقني وقمت رميتها ورجعت ودخلت لقيها فاتتحه فيسبوك بدانا نتكلم في الدراسه وبدا الحوار يدخل في الجنس وشويه قمت بوستها وبدانا بوس وتحسيس البنت جسماه ملبن حاجه كده طريه ملهاش وصف غير انها طري جدا نايتي في ايدي فضلت ادعك وادلك في جسمها وابوسها ابوسه وادخل علي بطنها وجسمها بدانا نقلع انا كنت بالبوكسرخي قلعت قميص النوم والسنتيانه وانا بدات امص في صدرها اوطلع ابوسا وادعس في صدرها ونا ببوسها البنت بدات تعهيج معاي والموضوع عجبها وكل ده زبي نائم المهم فضلت ادعك كسها لحد ماحسيت انها هاجت قمت دخلت ايدي وبدات ادلك كسها بايدي والايد التانيه علي بزها ووببوسها وانزل ارضع من صدره الي وايد في البز التاني وايد تحت عند كسها وفجاءه لقيت مياه نازله من كسها قمت نزلت تحت وشلت الكلوت وبدات الحس في كسها وامص في كسها الوضع ده استمر شويه لحد م البنت لقتها بتقولي دخلها يلا وانا بلحس كسها وايدي كل ايد علي بز وساعات بنزل ايدي وبحسس علي جسمها والثانيه بتلعب في بزها البت بدات تيهج معاي ووصوتها علي وانا شغال لحس وهي تقولي دخلللللله

وانا بقولها اني بنت مش ينفع قالت لي دخله ياكسمك قلت له يابن المومس انا مش خول تشتميني لو شتمتي تاني هقوم امشي واسيبك قامت قالت انا كلبتك انا خدامتك انا المنيوكه بتاعتك بس نيكني وريجني كسي نار ابوس رجلك دخله قمت ببص علي زبي لقيت نايم قلت لها زبي نايم قامت شخرت وفجاءه قامت مسكته وكانها المسكه السحريه بدات تدلكه وهو وصل لحجم حوالي 16 سنتي عمره ماوصل للحكم ده طوال حياتي اخر 13 سنتي لا وكمان بقي عرض حوالي 5 سنتي وكان اخر 3 المهم حسيت بجد اني ممتن انه وقف المهم بدات ادخل حته منه واطللعا والبنت هتموت وفي مياه بتنزل باستمرار المهم لقيت البنت مره واحده زقت جسمه ناحيتي وزبي دخل كله البنت شقهت بصوت عالي جدا خفت حد براه بسمع من علو الصوت وانا جبت مرتين والمهم اني لما بجيب زبي مش بيرتخي معرفش ازاي بس حتي لما كنت بضرب عشان كان بيفضل ربع ساعه واقف بعدهها المهم طلعت زبي ونزل عليه دم وكسها فضل ينزل دم وفجاه خلص ومسحت زبي وكسها وقالت لي يلا نكمل بدات انيكها من غير رحمه ودخلته كله وفضلت ادخله ادخله لحد ماجبتهم تاني وهي فضلت ترتعش السرير كان بيتهز تحتنا لحد ماهديت بعدها ب 3 دقيق هز وقامت نامت طلعت زبي لقيت كسها عمال ينزل مياه لسه هقوم لقيت ابوها وامها ورايه وكل واحد بيلعب للتاني هي بتلعب في زبه وهو بيلعب في كسها ومتنحين عليه قمت قلت لهم امشي انا بقي عاوزين حاجه الوليه قامت شخرت وجرت قفلت الباب وقالت تمشي فين ده انا مش ماشسي من هنا الا اما تنكني او تقتلني انا مش خايفه قلت لها لو عاوزني انيكك امسكي الخول ده انيكه الاول قامت مسكتها وفعلا بدات انيكه لاني جاي مخوصص عشانه الاول بدات ادلك طيزه وهو بدا يهيج لان في الطيز غذه بتعمل الهيجان المهم بدات اوسع طيزه وهي راحت جابت لي زب صناعي رفيع لحد ماوسعت طيزه ونكته وهو كان منوطي ومراته ماسكها من قدامن وكسها في وشه وهو نازل لحس في كسها وانا بنيكه من وراء ومراته بتلعب في زبه لحد ما جبهم يجي 4 مرات


وهي نزلتهم مره وشربهم غضب عنه وقام نام جنب بنته وحط ايده علي كسها وهي نائمه المهم رحت مع امها وبدا نفس الي عملته مع بنتها بوس واحضان وتدليك ودعك في جسمها وبعدين كسها لحد ماوصلنا للحس الكس وهي جابت كيمه كبير جدا وفضلت الحس لحد ماصوته علي وقمت دخلت وفضلت انيك بقوه اكثر وفجاءه لقيت بنتها بتقول بتعملي ايه يا ستت ماما مع خطيبيب قلت في سري خيطبك ايه هو عشان فتحتك بقيت خطيبك وبعدين انتي شكلك خبره ممكن يكون صناعي وتبعت مع امها قامت لي انت بتعمل ايه يازفت مع مامه هو انا مش مليه عينك طنشتها قالت لي وكمان مشطنشني طيب ثواني فجاه لقيت بتدلك خرم طيزي بس معرفتش اعمل حاجه كنت خلاص قربت اجيبهم ومعرفش اوقف وفجاء دخلت الزب الصناعي حسيت بوجع ومتعه مش هخبي عليكم المهم جبتهم في كس امها وامها بدات تتهز وترتعش لحد ما جابت بس كميه اكبر من بنتها بكتيرر السرير غرق قمت وشلت زبري قام وجريت وراه وبقول بقي انا يا وصخه تنكيني ده انا هفشخك بضحك ضبعا قامت جريت علي الحمام دخلت وراها ونزلنا تحت الدش بحيث اني كنت في حضنها مالط انا 170.5 وهي حوالي 171 نفس الطوال تقريبا يعني كان زبي في كسها بالظبط والدش فوقنا وعمال ادخلها وهي مفغمضه وبتمتعه بالنيك والمص والرضاعه والدعك في جمسها مع المياه وفجاء نزلت لطيزها وبعدها الخرم اول مره شالت ايدي تاني مره شالتها قمت شلت ايدي قامت شالت ايدي حطتها فوق الخرم وقالت كلم فضلت ادعسك براحه قامت خدت وضع الكلب علي الارض تحت الدش وطبعا كانت طيزها نضيفه جدا ومفيش شعر فضلت الحس طيزها وخرم طيزها بلساني والبنت فضلت تجيب علي الارض بكيمات كبيره ومع الوقت خرم طيزها وسع وقالت دخله وفعلا بدات ادخله ربعه واطلعه حته منه وراطلع راسه واطلع قامت رجعت لوراء مره واحده دخل كلها وقامت صرخت صرخه عاليه جدا وفضلت بقي انيك واضربها علي طيزها لحدا ما حمرت وتابعت لحد ما البنت طيزها ورمت جدا وبدات تنزل ميها من كسها بول ومياه شهوه وتقول احح كان المياه بتحرقها وقامت نامت علي الارض قلت لها انا جاي معاي موبيل وفلوس في البنطلون خايف اروح ملقهمش قالت لي انت خول احنا مش حراميه وزعلت قمت قلت لها حقطك هلي راسي انا اسف ونزلت الحس في


خرم طيزها والبنت مستمعه لانها طيزها كانت سخنه فعلاء وده بيبردها وقال لي لو عاوز تصالحني خلين الحس خرمك خلتها لحست شويه ولمست خرمي بصبعاه وقال تمام م خصلنا وقمت لبست لقيت كل شئ في مكانه ولقيت داخله تقولي خد 1000 جنيه اهي عشان متقولي اننا حراميه قلت لها لا طبعا انتي مجنونه مستحيل اخد قرش واحد وادتني رقمها ورقم امها ورقمه ابوهها وادتني كيس وقامت دخلت نامت جاي امشي لقيت امها اجي تقولي تعالي الحس لي شويه قمت قلت لها مش فاضي سلاح حسيت انها زعلات قمت حضنتها من وراء وقلت لها عيوني ليكي وتحت امرك دخلت لحست لها شويه وقالت لي الكيس ده اطلع بيها قدام الناس ولو حد سالك قولهم انك ابن صاحب جوزي في الشغل واجي تاخد حاجه وقامت نامت قمت طلعت مشيت لما نزلت كذا واحد سالني بتعمل ايه قلت له انا ابن حسين زميل الاستاد &&&&& وجاي اخد حاجه منه قام واحد سالني حاجه ايه قلت له انت مال اهلك حاجه خاصه خليك في حالك لسه هيطول لسانه قمت فتحت مطوه وقلت ليه خليك في كسم حالك مش ناقصه غباء علي الصبح حاتجه خاصه مش تلزمك في حاجه انا نفسي معرفش اي هي وابي قالي مش تفتحه يعني معرفش ورحت البيت وصلت الساعه 4 العصر وانا طالع من 7 الصبح دخلت نمت ولسه صاحي من حوالي ساعه كانت احلي اوقات انا رايح بكره اجيب الفيش لانه بيطلع تاني يوم بس خايف اروح تاني لانه الناس جيرانهم حاسين ان في حاجه غلط ولو عرفو هيقتلو الراجل ومراته وبناته وطبعا عرفت انه مركب عازل صوت وكل مره يجيب راجل شكل وعلي فترات وبيقول انهم زمايله في الشغل والي كانو جانبو دول ناس هو عرض عليهم ورفضو بس مش فضحوه لانه زميل العمر المهم في اشوفك قريب اوي لاني عندي حاجات كتير حصلت لي مع خالتي الي كنت حكيت عنها قبل ده بس المره دي هحكي بالتفصيل الممل ازاي المرحله بينا وصلت لمرحله العشق الممنوع والرغبه المتبادله بين الطرفين

قريبها المسطول ينيكها في سكس محارم نار

اسمى سمر 35 سنه متوسطه الطول جسمى مليان شويه وخصوصا من عند طيزى بزازى متوسطه ولون بشرتى قمحى وشعرى لونه اسود قصتى بدأت بعد ما حصلت مشاكل مع جوزى الاولانى واطلقت منه وبعديها اتقدم ليا راجل كبير فى السن عنده حوالى 57 سنه وعنده ابن من مراته اللى ماتت اسمه امجد 23 سنه شاب طول بعرض وسيم الا انه كان خجول جدا وبسرعه بقيت انا وامجد اصحاب وكتير كنت بتمناه مكان ابوه ويبقى هو اللى راكب فوق منى وبينيكنى فى كسى وكنت كتير بشوف فى عينيه وتصرفاته الخجوله ان هو كمان بيشتهينى ونفسه فيا لحد ما جوزى جيه فى يوم وقالى انه مسافر شهر تبع الشغل بيتاعه وفعلا سافر بعديها بأسبوع وبعديها بيومين لاقيت امجد قاعد فى اوضته حزين وسألته مالك لاقيته بيقولى انه ساب هاجر خطيبته وكان مهموم المهم انا واسيته وبقيت اقوله انها متستاهلش ضفرك دا وعدا اليوم ولاقيته خارج بالليل وبيقولى انه خارج يسهر مع صحابه شويه وخرج وانا دخلت اوضتى وقلعت هدومى ماعدا الاندر والبرا وكان لونهم موث ونمت على السرير بدعك فى كسى على امل انى اخف شهوتى دى شويه ومعرفش ايه اللى خلانى اتخيل ان امجد راكب فوق منى وبينيكنى فى كسى وهارينى نيك لحد ما روحت فى النوم وصحيت على صوت خبط على الباب ولبست روب فوق الاندر والبرا وطلعت اشوف مين وكان امجد هو اللى بيخبط على الباب وفتحتله الباب وكان واضح انه سكران واول ما دخل لاقيته خدنى فى حضنه وكان واضح انه مش فى وعيه وانا حاولت ابعد عنه لحد ما طلعت من حضنه وكنت حزينه على حاله دا وخدته ودخلته اوضته واول مل دخل الاوضه اترمى على السرير وانا معرفش ايه اللى خلانى افكر فى انى اغيرله هدومه غير انى كنت حاسه بحزن على حاله وفعلا روحت مقلعاه الكوتشى اللى كان لابسه وروحت مسنداه عشان اقلعه التيشيرت وكان لازم احضنه وانا بقلعه التيشيرت عشان اتملك منه ومعرفش ليه حسيت بهيجان وشهوه وانا حضناه وحاسه بنفسه السخن على صدرى وروحت مقلعاه التيشيرت ونيمته تانى على ضهره وابتديت افكله حزام وزراير البنطلون بيتاعه وقلعتهوله ولاحظت ان زبره كان واقف وكبير فى البوكسر وهيجت اوى على منظر زبره اللى كان واقف دا بس مسكت نفسى وروحت مغطياه وجيت اسيبه وامشى لاقيته راح

ماسكنى من دراعة وبيقولى ارجوكى يا سمر خليكى جمبى انا تعبان اوى قولتبه انا جمبك اهوه قالى لا تعالى نامى جمبى بدل ما تنامى لواحدك وانا قولت اخده على اد عقله واطاوعه لحد ما ينام ومعرفش ازاى وليه وافقت على انى انام جمبه بس انا يمكن عشان كنت هايحه اوى وكان نفسى فيه فعلا واتمنيت انه يعمل حاجه معايا وفعلا قلعا الروب بيتاعى ومددت جمبه على السرير وانا بالاندر والبرا بس وهو بالبوكسر وغمضت عينيا واديته ضهرى ونمت على جمبى الشمال وهو نايم جمبى على ضهؤه وابتديت اتخيل وهو راكبنى وبيرزع زبره فى كسى وبينيكنى وبعد حوالى 10 دقايق لاقيته اتقلب ونام على جمبه الشمال ورا منى ودقيقتين ولاقيته ابتدى يحط ايديه على فخادى بس من فوق الملايه اللى متغطيين بيها وانا عملت نفسى نايمه وقولت اشوف اخره يمكن هو نايم بس لاقيته راح شايل الغطا اللى كان علينا وابتدى يحسس على لحم فخادى وعلى طيزى من فوق الاندر وانا كل دا عامله نفسى نايمه والشهوه بتقتلنى ونفسى اقوله قوم اركبنى وافشخ كسى بزبرك وهو مكمل تحسيس على لحم طيزى ولاقيته راح مادد ايديه من بين رجليا يحسس على كسى من ورا بس من فوق الاندر وبيبوس فى ضهرى ويقولى وحشتينى اوى يا هاجر وانا كل دا عامله نفسى نايمه ومن جوايا وقولت دا نايم وبيحلم بخطيبته هاجر وهو مكمل دعك فى كسى من ورا من فوق الاندر وانا كنت هيجت على الاخر وقررت اسهل عليه الطريق وروحت متقلبه وانا مغمضه عينيا وكأنى ناينه ونمت على ضهرى ورافعه رحليا اليميه اللى ناحيته وهو فضل حاطت ايديه على كسى من تحت رجليا وبيدعك فيه من فوق الاندر وراح مطلع ايديه من تحت رجليا وحطها على بطنى شويه ولما لاقانى متحركتش راح نازل بأيديه تانى يدعك فى كسى من فوق الاندر وبيبوس فى كتفى وانا مش قاجره وبموت من الهيجان ومقدرتش امسك نفسى واول ما تاخر الاندر بيتاعى على جمب وبقى بيدعك فى شفايف كسى على طول بصوابعه طلعت منى ااااااااااااح حلو اوى اممممممم وهو عرف انى صاحيه وبقى عمال يدعك فى كسى

جامد بصوابعه وانا مش بعمل حاجه غير انى عماله ازووووم وبس ولاقيته راح قايم وراح منزل البرا بيتاع وطلع فرده بزى اليمين وراح واخد الحلمه بيتاعه بزى فى بوقه يرضع فيها وهو لسه بيدعك فى كسى وانا عماله ازوم واقوله امممممم حلو اوى اااااااااااح كمل كمان اااااااااااه وهيجت على الاخر وروحت ماسكه دماغه وبقيت ابوس فى دماغه بهيجان وهو بيدعك كسى بصوابعه وبيرضع من حلمه بزازى وانا بحسس على شعره وروحت ساحبه وشه وبقيت ابوسه فى شفايفه وانا بحسس على ضهره ولاقيته راح ساحب نفسه ونزل بوشه عند كسى وتاخر الاندر على الاخر على جمب وراح نازل بلسانه يلحس كسى وانا هيجت اوى يمكن لانها اول مره حد يلحسلى كسى وبقيت بحسس على شعره بأيديا اليمين وبأيديا الشمال عماله ادعك فى بزازى وانا بتأوه من لحسه لكسى وعماله اقوله ااااااااح لسانك حلو اوى ااااااااااااه كمان كمان اللحس كمان اااااااااه وهو مكمل لحس جامد فى كسى لحد ما لاقيت نفسى بجيب شهوتى ومش قادره من الهيجان وبتأوه وبقوله ااااااااااااه يا امجد اااااااااااه باحيب يا امجد مش قادره اااااااااااااه وروحت شاهقه وجيبت ميه كسى كلها فى بوقه وهو بلعهم ومكمل لحس فى كسى لحد ما شرب عسلى مله وروحت قايمه من تحت منه وهو راح نايم على ضهره وانا قلعته البوكسر وشوفت زبره الابيض الكبير وابتديت احسس على زبره بأيديا وروحت قاعده على بطنه وروحت قالعه البرا بيتاعتى وهو راح شادجنى وخلى كسى فوق دماغه وانا روحت لافه جسمى وعملنا وضع 69 وخدت زبره الكبير فى بوقى امص فيه وهو رجع تانى يلحس فى كسى وصدقونى كنت هايجه اوى من لحسه لكسى ومن مصى لزبره ولاقيته بيقولى اااااااااه مش قادر ونفسى ادخله فيكى بقى وانا من غير كلام روحت قاعده فوق وسطه واديته وشى ومسكت زبره بأيديا

مسترس نيك طيز نيك مطلقة قحبة عراقية يخرم كسها محجبة تتناك قصص سكس

وحطيته على باب كسى وابتديت اقعد عليه بالراحه لحد ما دخل كله جوا كسى وانا بقوله اووووووووف زبرك حلو اوى ااااااااااااااه وابتديت اطلع وانزل على زبره بالراحه وهو عمال يتأوه من متعته وانا اقوله ااااااااه انت جامد اوى ااااااااااه نيكنى كمان امممممممم حلو اوى ااااااااااااه وهو راح ماسكنى من وسطى وابتدى يحرك زبره تحت منى وينيكنى جامد وانا مابقتش قادره من هيجانى وعماله اقوله اااااااااااااه نيكنى كمان مش قادره ااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى اااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه نيكنى اكتر ااااااااااااه وهو راح قايلى لفى نفسك على زبرى وادينى ضهرك وفعلا روحت لافه نفسى واديته ضهرى من غير ما زبره يطلع بره مسى والحركه دى خليتنى احس بشهوه وهيجان كبير اوى وهو بقى يرفعنى وينزلنى من وسطى وانا مش قادره اكتم اهاتى وعماله اتأوه واقوله ااااااااااااه حلو اوى ااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااااه مش قادره زبرك كبير وحلو اوى اوووووووف مش قادره ااااااااااه ااااااااااااااه كمان يا حبيبى كمان كمان ااااااااااااه نيكنى اوى مش قادره ااااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه باجيب يا امجد باجيب ااااااااااااااع نيكنى اسرع ااااااااااااه وهو كمل نيك فى كسى بسرعه لحد ما انا بقيت اصرخ ونزلت شهوتى على زبره المره دى وروحت نايمه على ضهرى جمبه وهو راح قايم وراح فاتح رجليا وراح مدخل زبره فى كسى وانا نايمه على ضهرى وابتدى ينيكنى وانا كنت هيجت تانى وبقيت اقوله اااااااااااه حلو اوى ااااااااااااااه بتنيك حلو اوى يا امجد اااااااااااه مش قادره ااااااااااااه نيكنى كمان نيكنى اوى يا حبيبى ااااااااااااااه ااااااااااااااه ولاحظت انه هاج اوى وراح منيمنى على جمبى الشمال وضم رجليا على صدرى وقعد ورا طيزى وراح مدخل زبره فى كسى من ورا ااااااااااه اسلوب وحركات اول مره اجربها فعلا امجد استاذ فى النيك وابتدى امجد يدخل زبره ويخرجه فى كسى من ورا وانا هايجه

سكس فلاحة سكس محارم سكس ديوث سكس مصري سكس تونسي سكس عنيف
على الاخر وعماله اتأوه واقوله ااااااااااااه يا امجد حلو اوى ااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه مش قادره ااااااااااااه زبرك حلو اوى اااااااااااه يا ريتك كنت جوزى اااااااااااه مش قادره يا حبيبى اااااااااااه مش قادره ااااااااااااه وفعلا كنت هايجه على الاخر من زبر امجد الكبير الجامد وهو راح مطلع زبره ونيمنى على بطنى وحط مخده تحت وسطى ولاقيته راح نايم فوق منى وراح مدخل زبره فى كسى من ورا ااااااااااه زبره بيوصل لاماكن فى كسى عمر ما زبر قبله وصلها وابتدى ينيكنى جامد وانا مش قادره من الهيجان وعماله اتأوه واقوله اااااااااه نيكنى كمان اووووووف زبرك كبير اوى اااااااه نيكنى كمان متعنى اااااااااه يا حبيبى انت من انهارده جوزى اه وتنيكنى وقت ما تحب اااااااااااه نيكنى كمان مش قادره ااااااااااه ولاقيته عمال ينيكنى جامد ويرزع زبره فى كسى وانا حسيت انى خلاص باجيب تانى وبقيت اتأوه واقوله اااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه خلينى اجيب تانى ااااااااااااه نيكنى نيكنى مس قادره اووووووه باجيب باجيب ااااااااااااه وروحت جايبه عسل كسى كله على زبره اللى بيدك فى كسى وكأنه بريمه بترول ولاقيت حركه جسمه بتزيد بتشنجات وعرفت انه خلاص هايجيب وبقيت اتأوه واقوبه اااااااااه يا حبيبى ماتجيبش فى كسى اااااااااه هات بره كسى اااااااااااه وفى اخر لحظه لاقيته راح مطلع زبره وجيه جمب وشى وبقى يدعك فى زبره لحد ما جاب لبنه كله على وشى وصفى لبنه كويس وراح نايم على ضهره وانا روحت قايمه وداخله الحمام غسلت لبنه من على وشى واتشطفت وطلعت وانا عريانه وروحت رايحه جمبه على السرير وخدته فى حضنى ونمت انا وهو واحنا عريانين احنا الاتنين وكملنا طول سفريه ابوه وهو بينيكنى صبح وليل وفى اى وقت وعلى طول عريانين لحد ما جوزى اللى هو ابوه رجع من السفر وبقى امجد جوزى التانى وينيكنى كل ما تبقى فيه فرصه.

بعبصة زوجتي

ذهبت انا وزوجتي في رحلة استجمام الى المانيا .وبعد 3 ايام ذهبنا نتجول بعد المغرب في شوارع المحيطة في الفندق واذا يوجد سينما في الشارع فطلبت زوجتي ان ندخل لنشهد فيلم فقطعنا تذكر ودخلنا وفكان يتم عرض فيلم سكس فقلت لها لنرجع قالت لا احد يعرفنا لما لا نتفرج فدخلنا وجلسنا وكنا نتفرج على من حولنا وكان الموجودين قليل وكان شاب وفتاة يمارسون الجنس ونحن نتابع اخرجت زبي لكي تلعب به ولا شعورين اخرجت بزها سكس مصري
من الفستان وبعد دقائق واذا احدى الشباب يمد يده الى بز زوجتي ليدلكه ومن شدت محنتها وندمجها مع الفلم لم تفعل شيء حيث اخرج زبه واعطه ايها لتمص فمسكته وبدئت بلمص ثم اتا من الامام وازح الفستان والكيلوت وبداء يلحس في كسها وهي مستمتعا وقامت لتمص زبي وهو رفع الفستان وادخل زبه بكسها وبداء ينيكها وهي مبسوطة ثم قامت وجلست على زبي ووجهه الي فرفع الفستان وابداء يلعب في خرم طيزها ثم ادخل زبه بطيزها مما زاد محنتها الى ان قربنا على القذف فقذفنا على بزازها ووجهه ثم خرجنا بعد ما مسحت ما لصق عليها من منينا .
التكمله بعد الردود
بعد ما كنت انا وزوجتي في السينما ذهبنا الى الفندق ودخلة الى الحمام سكس محارم لتنضف جسمها وهي ذو بشرة بيضاء وطولها 175سم ووزنها 70كغ وبزازها كبيرة وطيزها بيضاء متوسطة . وبعد الاستحمام خرجت لترتدي فستان بدون سنيان ولا كلوت وطلبن ننزل الى بار الفندق لنسهر وفي البار كن رقص بين شباب وفتيات فتعرفنا على شاب مغربي يعمل في محل كوفير ووشم فطلبت منه زوجتي ان تعمل وشم فحدد لها موعد في الصباح على 11 وعطانا العنوان واكملنا السهرة في الصباح استحمت ورتدات نفس الفستان على الحم وتوجهنا الى المكان حسب العنوان وعندما دخلنا كان في استقبالنا فعرض كتالوجا للوشم فطلبت ان يقوم بوشم على كسها وطيزها فقال لها هل انتي متاكدا فقالت له اه متاكدة وزوجي ليس لديه مانع فدخلنا الى غرفة وطلب ات تخلع الفستان ليقوم بلوشم فخلعت الفستان ونامت على الكرسي المخصص وبداء بلوشم على طيزها ثم على كسها وفي الاثناء كان الحديث اننا نريد ان نتمتع خلال الاسبوع الذي بقي لنا فقال يوجد اماكن جنسية تقام فيها حفلات جنس فقلنا اين فعطانا العنوان و قبل ان نخرج قالت زوجتي هل استطيع وضع حلق على الصرة وعند الكس واذا امكن تختار وشم اسفل بزازي فقال نعم نستطيع فعمل لها الوشم بين بزازها ونزل على الصرة ووضع حلق ثم نزل الى شفرات كسها لوضع الحلق فتمحنات ومدت يدها على زبه الذي كان متصلب من الوشم على جسمها فقالت له هل امصها بعد الانتهاء فعطاها تمص ثم قام وادخل زبه الكبير في كسها وطيزها وطلبت ان تبلع حليبها فشربت كامل لمني منه وعند الحساب قال هذا على حسابي وهذا تلفوني لي مساعدة فرتدت الفستان وخرجنا نتتمشا وان نذهب الى الغداء في احدى المطاعم وكان الوشم بين بزازها شبه ضاهر وفي المطعم كان يجلس في الطاولة التي جنبنا زوجين يقيمان في المانيا ويتحدثو العربي فقالت لى لما لا نتعرف عليهم فستدرت والقيت التحية في العرب عليهم وبعد الحديث معهم وجلوسنا مع بعض فهم من لبنان ويعيشا في برلين من سنة وهما متحررين فقالت زوجتي نحن هنا لمدة اسبوع ونريد التمتع بلحرية قبل الرجوع الى بلدنا فدعونا لنرفقهم اذا نحن نحب ولكن ليس اليوم لنهم مرتبطين وتفقنا ان نلتقي غدا صباح في الفندق .
بعد خروجنا قررنا ان نذهب الى العنوان الذي اعطانا ايه صاحب الوشم فذهبنا وعند المدخل تم طلب الدخولية وتم دفعها ودخلنا وجلسنا على احدى الكنب بعد اخذ الشراب لكل منا وكان كل شاب وفتاة يمارس الجنس فبدئت بمدعبت زوجتي وهي تلعب بزبي فقام احدى الشباب ونحن مندمجن بقبلات بلتحسيس على فخذ زوجتي ورفع فستنها ثم اتى شاب اخري وجلس بين قدميها وبداء يلعب بكسها ويلحس به والاخر يحسس على بزازها ثم مسكا يدينا وذهبنا الى غرفا اخرى فما ان دخلنا حيث يوجد فرشا دائرية مبيرة يوجد بها كل شاب ينيك فتاة او فتاة تمص زب شاب فوقفت زوجتي جنبي واذا باحدى الشباب يجعلها تنحني ليعري طيزها ويقوم بدخال زبه في كسها والاخر يعطيها زبه لتقوم بمصه وانا ذهبت لجد فتاة اقوم بممارست الجنس وانا ارقب زوجتي حيث كانت مندمجة في مص زب الشاب بتفنن والاخر ينيك بها ثم جلست فوق الشاب الذي تمص زبه ودخلت زبه في كسها لينيكها واتها الشاب الاخري ليضع زبه في طيزها فكانت مستمتعه جدا وهما ينيكنها من كسها وطيزها وهي تصيح من المحنا اتاه شاب اسمرذوزب كبير لتقوم بمص زبه واخذت بلمص وادخل زبه في فمها مع انه كبير ودخين ثم قام لينيكها من كسها بعد ان قذفا الشبان في طيزها وكسها فادخل زبه في كسها وهو متصلب مثل زب الحمار ثم قلبها وادله في طيزها فتئلمت وصرخت ثم هدئت وكانت النشو واضحا عليها من كثرة ما قذفت فرفعها واجلسها على زبه بعد ان نام على الفرشة وادخل زبه في طيزها فاتها شاب اخرى وادخل زبه في كسها وبداء بنيكها ثم دعا الشاب صديقه ان يدخل زبه معه في كسها حيث اصبح زبين في كسها اخر في طيزها وعندما راء الشياي المنظر تجمعو حولها وبداء يتدوارون عليها الى ان قذف في طيزها وكسها وعلى صدرها ووجهها اكثر من عشرين شاب وكان جلستنا تجوزة السابعة مساء فقامت برتداء ملابسها على المنى الذي عبى جسمها وتوجهنا الى الفندق لتستحم ونجهز نفسنا ليوم غد

نيك حامي لكس زوجتي الساخنة

زوجت من بنت عمرها18سنة ولكنها جميلة الى حد كبير عندها طيزعريضة كبيرة وكسها منتفخ بطبيعته ذات قوام رائع تعجز الكلمات عن وصفه المهم فى ليلة الدخلة مااستطعت ان انيكها لانها كانت خائفة جدا وبلاص عندما رات زبى الكبير جدا بدون مبالغةومر على زواجنا25 يوم حتى استطعت ان انيكهافى كسها الجميل جداجدا وكانت لعا اخت تعيش خارج مدينتنا وكانت بنت بكر ولكنها تفهم كل شيىء عن الجنس فذات يوم حضرت لزيارتنا وكانت زوجتى قد اعدت نفسها للنيك واستعدت ولكن اختها حضرت وجلست بجوار اختها على السرير فى غرفة النوم وجلست معهما نتبادل الحديث وتطرقنا فى احاديث النيك ولكن بحص

شديد واخذت انا اداعب زوجتى خلسة حتى هاجت ومسكت زبى فى خفاء وبدات احاول ادخال زبى بكسها بخفاء ولكنها لم تصبر وادخلت زبى فى كسها واختها عاملة نفسها مشواخدة بالها حتى ركبت فوق زوجتى واخذت انيكها بالراحة حتى لاتشعر اختها ولكن عندما نظرت الى اختها وجدتها ترى كل شيىء بوضوح واحسست منها بشهوة فوضعت يدى على وجهها اتحسس شفتاها فلم تعترض مسكت بزازهاواخذت اداعبهما فلم تعترض ادخلت يدى داخل السوتيان فخلعته بيدها مصمصت شفتاها بعنف ورضعت بزازها فاستلقت على ظهرها ورفعت الجيب حتى الكلوت واخذت ادعك وراكها واقبلها وعندما وصلت لكسها قالت بصوت سكس مصري

مسموع الا هذا لك كل شيىء الاهذاواختها تحتى تتلوى من الشهوة فانا مازلت انيكها فقالت لى اختها بالراحة عليها شوية فردت عليها اختها وقالت سيبيه ينيكنى بقوة داحلو اوى يابت قالت لها اختها الحق عليا انا خايفة عليكى فقالت لهازوجتى بكرة لما تتزوجى سوف تعرفى انى على حق.قالت اختها بنبرة الممحونة وامتى ييجى بكرة دا؟دابعيد واكون نسيت قالت لها زوجتى .انت مستعجلة؟قالت ايوه وياريت يكون حالا وهى تنظر الى فابتسمت قالت لها اختها شوفى لك حد ينيكك وهاتيه هنا قالت اختها انا لم اعرف احدهنا سكس محارم

 

 

انا طول عمرى عايشة برة .قالت زوجتى وانا اعملك ايه انيكك انا؟فردت عليهاوقالت هو انت تعرفى انا عاوزة رجل ردت اختها ومن اين احضره وان اعلم انها تريدنى انا قالت خلاص جوزك يشوف واد صاحبه .فردت اختها لو كان يوافق انا ماعندى مانع ثم قالت ويشوف ليه؟هو موجود اهه قالت اختها مش هتزعلى قالت لا ولكن بعد ما ينيكنى الاول وافقت وبعد ماخلصت مع زوجتىنيمت اختها وركبت فوقها بعد ان خلعنا ملابسنا كلنا واخذت امرر زبى على كسها من الخارج واضعه فى فمها تمصهحتى قلبتها واخذت ابل زبى من كس اختها زوجتىواضعه على خرم طيزها من الخارج حتى بللتها جيدا اخذت ادخل زبى

فى طيزها شيىء فشيىء حتى بلعته فى طيزها وكانت طيزها واسع يبدى انها اتناكت فيها من قبل ولم تصرح واستمريت انيكها فى طيزها قرابة ساعة حتى دق جرس الباب قامت زوجتى لترى من بالباب واغلقت علينا الباب وقالت كملوا وانا اشوف من بالباب وخرجت واذا بالطارق اخوها الكبير 33سنة وزوجته وقل ان تقفل زوجتى الباب بعد دخولهما حتى دخل هو وزوجته علينا لانع كان عارف